Ik heb iui gehad, twee weken geleden, ik had pas dinsdag mogen testen. Ik heb geen testen in huis, wel ovulatietesten, ik dacht goh, laat ik dat eens proberen, nu geeft die test positief aan Ik heb wel eens ergens gelezen dat je met ovulatietesten ook positief test als je zwanger bent, weet iemand hoe dit zit? god, wat een domme actie zeg
zou kunnen, maar laatst op het forum zwanger worden had iemand voor een paar dagen voor haar NOD dit ook, maar ze was echt niet zwanger..... denk dat je er dus niets van kunt zeggen! Probeer het even los te laten en gewoon je NOD afwachten...... Succes!
heb het ook al een paar keer gehoord dat meiden positief testen met een ovulatietest,maar idd is nooit helemaal betrouwbaar. zou dus je NOD even afwachten en dan een zwangerschapstest gebruiken. Wel spannend, succes !
theoretisch is het mogelijk dat je zwanger bent, maar je kan er niet op vertrouwen...spannend hoor er is toch wel nog een winkel of drogist open hoorde dat bij sommige benzine pompen je ook testen hebt tegenwoordig.. sterkte!
nee, ik kan morgen pas testen, ik krijg zo visite. En dan kan ik pas morgenavond testen ivm mijn werk, ben pas 1800 thuis.
Meid, ik hoop voor jou dat je positieve ovutest een heel goed teken is! Succes verder en we horen het wel van je! Duimen! [-o<
Niet zo heel handig nee! Ik zou sowieso nooit een ovulatietest gedaan hebben...hoe kom je er op? Heel veel succes met testen in elk geval. Elmo
Haha, ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.Ik hoorde ook vrij vaak op het forum dat zwangeren vet posi ovulatietesten (kunnen) hebben. Dus ik had er nog genoeg in huis en maar 1 zwangerschapstest en dat vond ik zonde van het geld, schaam schaam!Dus ik ook een test gedaan met ovulatietest en helaas niet zwanger Ben de dag erop gewoon ongesteld geworden. Maar je hebt het niet gemakkelijker voor jezelf gemaakt he! Morgen maar ff testen, ben je tenminste uit de onzekerheid. Veel succes!
Het is inderdaad triest om met ovulatietesten te testen, maar ja, had geen zwangerschapstesten in huis en een kat in nood maakt rare sprongen he 8) ( had idd ook gehoord dat sommige zwangere dames positief testen met de ovutest vandaar deze domme actie) Zara75, bleef jouw ovulatie test dus wit?
Ach....balen meid! Zo herkenbaar he....een neg. test zien en bijna spontaan ongesteld worden. Hoezo lichaam en geest... Sterkte meid, shitnieuws! Elmo
Balen meid! Je hebt wel gelijk Elmo wat lichaam en geest betreft... Zou toch mooi zijn als het altijd zo zou werken; je ziet een nega test en wordt spontaan ongesteld.Mag ik dan 2 dagen na m\\\'n ei al testen, scheelt een hoop wachten!