vanaf wanneer misselijk???

Discussion in 'Zwanger worden' started by safian78, Jun 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb een vraagje, wanneer kan je je misselijk gaan voelen, mocht je zwanger zijn. Ik kan pas donderdag gaan testen maar ben nu vanaf gister (zaterdag) sochtends misselijk. Het lijkt mij sterk dat dat nu al zou kunnen, en ik heb eignelijk elke maand wel iets waardoor ik denk dat ik zwanger kan zijn. Het is gewoon niet leuk om er zo mee bezig te zijn en dat gaat zeer onbewust, daar doe je helemaal niets aan..Maar voor jullie dus de vraag, vanaf wannneer kan je je misselijk voelen???
    Groetjes Safian

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

Meestal als je een week of 6/7 zwanger bent.

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ???? ik persoonlijk zou niet weten, ik heb bij beide zwangerschappen (op maagzuur na dan maar ook pas na een maand of 3-4) totaal geen standaard kwaaltjes gehad, maar van wat ik hier wel eens lees, heeft de 1 het bijna gelijk de ander net wat natas zegt een week of 6-7....

tis gewoon niet te voorspellen....ieder lichaam reageert weer anders...mischien ben jij ook zo'n mazzelkont die nergens geen last van heeft en alleen maar weet dat je in verwachting bent doordat je echo's ziet en je buik groeit... ;)

4. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    Ik voel me echt niet lekker en heb toch vast een test gedaan de uitkomst: Zwanger!! Kan er niet bij, het is nog veel te vroeg om te testen, maar ik ben wel abnormaal misselijk...... Wil zo nog een test uitvoeren maar dan moet eerst het woordje zwanger weg zijn, anders kan het niet.....

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    whahaha, jij bent volgens mij de eerste hier die nu het woord 'zwanger' weg wil hebben van je test!!

ik hoop dat je test klopt meid en je zwanger bent!! voor je nod positief testen kan hoor! bij mijn zoontje heb ik ook een week voor mijn nod positief getest!!

succes en toch alvast gefeliciteerd

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Dan ben je toch zwanger haha. :D

7. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    zwangerder dan zwanger kun je worden.
    proficiat!!!

8. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Gefeliciteerd :D :D

9. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    tja, erg lief al die reacties, heb net opnieuw getest, wel veel gedronken en nu negatief!!! er staat niet zwanger! morgenvroeg nog maar eens tsten met ochtendurine en dan weet ik het zeker hoop ik..........

10. Waah je bent net zo ongeduldig als ik :rolleyes: ,ik moest en zou ook ruim drie dagen te vroeg testen....positief dus zwanger, maar nog een keer testen weer zwanger...en toen op zaterdagavond weer testen(was mijn NOD) dacht dan is ie helemaal duidelijk...helemaal niets te zien.

dat komt er van dacht ik nog, maar ik had gewoon veel te veel water op die avond en de volgende test was weer hartstikke positief.

11. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    tja klopt,erg is dat he? morgenvroeg probeer ik het nog een keer en dan zal ik wel duidelijkheid krijgen, ik ben nu eenklein beetje blij......

12. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    normaal kan een test niet zomaar zonder reden positief zeggen heh.
    dus meid denk dat je wel blij mag worden.
    hihih net als mij heb je dagen voor je nod getest spannend.
    lopen we gelijk op dan

13. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    ik hoop zo dat jullie gelijk hebben!!! Morgen meer hierover!

14. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik was misselijk van week 8 tot 13.

15. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik begon met misselijk worden toen ik bijna 5 weken zwanger was. had alleen toen niet door dat het van een zwangerschap kon komen :D

16. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    nou, ik heb vanmorgen weer getest: Positief!!!
    Ik moet er mar vanuit gaan dat het echt waar is!!!!
    Jippie!!!!
    Wat mij beteft mag dit topic sluiten en kan je dus wel na een paar week misselijk zijn......
    Groetjes Safian

17. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    nogmaals gefeliciteerd meis!!

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

gefeliciteerd meid!!!!!!!!!

19. wendyp