Hey meiden heb ff een vraagje; Heb op 7 januari na ruim 11 jaar pilgebruik mijn laatste strip opgemaakt en ben op 11 januari nog 4 of 5 dagen ongesteld geweest. Sindsdien helemaal nix meer. Zit nu al op dag 44 van mijn cyclus. Vroeg me af hoelang het bij jullie ongeveer duurde voordat jullie voor het eerst ongesteld werden. Groetjes Neera Ps:iedereen succes met zwanger worden
Ik ben 12 maand geleden gestopt met de pil en nog steeds niet ongi. maar ik ben een apart geval , kom namelijk van de prikpil af! Krijg nu hormonen om het op te wekken...
Hoi, Ik ben 1-12-2006 gestopt met de pil, daarna 4 dagen ong. geweest en daarna 5-1 weer ong geworden. Dus ongeveer 31 dagen. Deze maand ook weer zoiets, dus bij mij redelijk normaal meteen. Ben ook twaalf jaar aan de pil geweest. Groetjes Mariek p.s. jij ook succes met zwanger worden
Ik bijna hetzelfde als wat jij hebt, ik ben 04 jan. gestopt met de pil, ben 08 jan. ongi geworden en that's it, ben nu alweer 47 dagen verder en nog niks. Ben naar de ha geweest en het enige wat die zegt is: Wachten en kom na 3 maanden maar weer terug , lekker verhaal, maar ik snap exact hoe je je voelt hoor...
Ik ben bijna 5 maanden terug gestopt, ben driemaal regelmatig geweest en laatst ineens heel laat. Dat is niet leuk, maar hoort er schijnbaar wel bij..
Ik ben 31 dec 06 gestopt met de pil en mijn eerste cyclus was 29 dagen nu is het wachten op mijn ongi of niet natuurlijk!
Hoi, Bij mij waren de cyclussen 21-21-21-31-28-31-31 en nu ga ik weer uit van 31 dagen. Liefs, Bibu !
Mijn eerste cyclus was 26 dagen en de 2de cyclus was +/- 25 dagen toen teste ik postief. ik heb ongeveer 15 jaar de pil geslikt.
Ik ben in november gestopt met de pil (na 12 jaar slikken van de 3-fasenpil trigynon). Na 25 dagen waren de rode duivels er en weer 25 dagen erna weer. Vandaag is mijn 25e dag weer. Was vanmorgen nog niks te zien. Ben benieuwd..
Bij wasmijn cyclus na het stoppen met de pil: 63-22-48-30. Ik ben de eerste maand ook naar de huisarts gegaan en die zei ook dat het heel normaal was. Als ik na 3 maanden nog steeds niet ongesteld was moest ik maar weer even langs komen. Gelukkig werd ik vrij snel daarna ongesteld. Groetjes Sam. En heel veel succes allemaal.