Vandaag heb ik mijn eisprong. Wat ik heb gezien d.m.v ovulatie testen. Als je vandaag twee streepjes op de test hebt. Betekend dat dat ik nu nog vruchtbaar ben?
Als je vandaag 2 streepjes hebt heb je niet vandaag je eisprong.. maar binnen 24 tot 36 uur... vandaag moet je dan wel klussen!! succes!
Volgens mij ben je nu niet meer vruchtbaar,maar ik kan het ook mis hebben... we lopen trouwens wel gelijk met onze cyclus Groetjes
maar ik las net in een ander topic dat je pas heel laat je test weer bekeek? daarnet.. terwijl je vanmorgen had getest? Bij mijn testen moet ik wel binnen 3 minuten kijken, geen streep dan niet positief, na 30 minuten was hij niet meer geldig!
ja binnen 30 minuten en het 2e streepje moet net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep,dan is ie positief. Dus misschien heb je wel vandaag je ei gehad en ben je juist te laat met ovutesten en neemt het lh alweer af..
Bij mijn testen ook binnen 3 minuten kijken. Maja weet niet of alle testen hetzelfde zijn. Maar verial ik zou zeggen klussen maar! beter 1 keer teveel dan een keer teweinig! kus meliske