he he... Eindelijk ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door perzik, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Lijkt natuurlijk raar blij zijn als je ongesteld bent geworden als je zwanger wilt raken maar deze keer ben ik er wel blij om! :)

Ik heb namelijk een erg verdrietige en vermoeiende periode achter de rug!

We waren begonnen met vruchtbaarheid onderzoek in het ziekenhuis omdat het niet wil lukken. Ik moest alleen nog een baarmoederfoto laten maken. Daarvoor mocht ik absoluut niet zwanger zijn. Toen ik mijn menstruatie had heb ik meteen een afspraak gemaakt voor die foto en 1 week later zou ik die krijgen. Op de dag van die baarmoederfoto heb ik voor de zekerheid in de ochtend een zwangerschapstest gedaan en bleek ik zwanger! Meteen het ziekenhuis afgebeld. Dit was in mei.

1 week later moest ik naar het ziekenhuis om naar de zwangerschap te kijken. Wat denk je niets te zien, geen zwangerschap in de baarmoeder, miskraam. Toen heel wat keren naar het ziekenhuis om de miskraam te volgen, bloed prikken, echo. Gelukkig geen BBZ.
    Veel pijn in mijn arm gehad van het bloed pikken, ader ontsteking.

Ondertussen ook weer naar de vruchtbaarheidsarts. Omdat het allemaal zo lang duurde besloot hij uiteindelijk toch in die cyclus de baarmoeder foto te doen en niet te wachten op de volgende.
    Baarmoederfoto uitslag was goed!:)
    Nog steeds wachten op de menstruatie want in de cyclus van de foto mocht ik niet zwanger raken.

Gisteren ongesteld geworden! Eindelijk! We kunnen weer proberen zwanger te worden! Mijn hoofd is weer vrij! :)
    Hopelijk lukt het met behulp van de voorgeschreven hormonen om zwanger te raken! Duimen jullie mee?

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Natuurlijk duim ik mee :) Wat fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan! Zeker na zo'n heftige periode..
    Succes!!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou dan hoop ik dat jullie deze maand gelijk beloond worden. Ik duim!

4. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Dank je! Esther en Elf! 6 duimen al die draaien! :)

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik duim ook mee! Succes!!

6. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Lief van je Sheba!:)

7. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

Ik duim ook mee veel succes meid :)

8. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Spannend, fijn dat je nu verder kunnen! Ik duim ook mee!

9. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Zeker toch weer spannend!
    Dank je Eviii en hondagirl! Lief van jullie :)

Deel Deze Pagina