Voor Aranka: gefeliciteerd! Ik heb eergisteren of gisteren mn eisprong gehad. Eergisteren ovu-test licht streepje, gisterenmiddag positief. Ik heb sindsdien een vervelend gevoel in mn buik, net alsof ik over een paar dagen ongesteld moet worden. NOD is 13 aug
Hier ineens gevoelige borsten sinds vdaag..andere symptomen zijn dr ook nog! Normaal heb ik pijnlijke borsten gelijk na eisprong. .nu vooral aan zijkant.. Pfff..nog 2 nachtjes tot vroege test.. X
Hoi dames ik heb de 29ste juli mijn eisprong gehad ik temperatuur iedere dag maar kom er de wijs niet uit. eerst 37.1 volgende dag 37.2 en dag erop 36.8 en daarna weer omhoog naar 37.4.. 3 dagen na mijn eisprong erge krampen gehad & diaree nu 6 dagen naar de eisprong veel hoofdpijn & nog steeds diaree & Pijnlijke borsten en gevoelige tepels veel plassen en wat steekjes onderin mijn buik Miscchien dames die dit herkennen? mvg
Hier na duidelijke ei vrijdag avond, de dagen erna spierpijn in borsten, heb ik nooit met mijn cupje b. En dat ik vandaag over, maat vandaag nieuwe klacht, hoofdpijn!
Ik ben al een aantal dagen misselijk (zit nu 4 dagen voor nod). Ik heb al meer dan een week het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en dat is elke dag nog gebleven. Ook al sinds een week rommeligggge darmen. Normaal ben ik alleen misselijk op de eerste menstruatiedag. Verder heb ik altijd in de week voor mn menstruatie pijnlijke borsten en tepels, nu totaal niet. Er komen kleine druppeltjes wit vocht (plakkerig) uit beide tepels als ik er in knijp. Heb droge branderige ogen en hoofdpijn. Vanochtend een vroege test gedaan maar negatief. Herkennen jullie deze symptomen? Ben echt heel onzeker!