Ik heb echt een dip gekregen iedereen in mijn omgeving word direct zwanger zefls door de pil heen. Ik snap hier helemaal niks van. Il ben 22 jaar veel zullen nu wel stoppen met lezen omdat ik volgens sommige te jong ben om te zeuren over vruchtbaarheid. Helaas heb ik voormijn vriend een nare periode gehad en heb ik door ene jongen helaas chlamydia opgelopen. Die ik heb door gege en aan mijn huidige vriend. Gelukkig hebben wij maar kort deze nare ziekte gehad en ga ik er van uit dat het geen verdere uitwerkingen heeft gehad. Helaas zijn ze er ook toen achtergekomen dat ik pap a 3 heb 2x in half jaar dus er moet nog een uitsrijkje worden gemaakt of iig een hapje noemen ze dat uit de baarmoeder. Hij heeft wel gecheckt en hij vond alles er goed uit zien hij zag zelfs dat me eisprong eraan kwam. Ook heb ik tussentijds 1 maal een test gehad van cb digital met zwanger 1-2 weken ... Daarna ook weer direct negatief vroege mk ?? Maar mijn gewicht is goed leeftijd is goed mijn levensstijl nogal afwisselend doordat ik werk als stewardess. Maar omdat we nu al bijna 7 maanden bezig zijn os het positieve gevoel helemaal weg . Even een dip vooral als iedereen zo snel zwanger word . Moest even me verhaal kwijt
Hoi Liza1991, Ook als je 22 bent is zwanger worden stressvol en voelen 7 maanden als 7 jaar. Wat vervelend voor je dat jullie ziek zijn geweest. Ik vind het ook heel vervelend dat iedereen om me heen zo snel zwanger is. En dan lopen ze nog te zeuren dat ze kwaaltjes hebben... Ik zou zo met ze willen ruilen. Heel veel sterkte!
Ik snap je helemaal meid. Ik wordt binnenkort ook 22 en me man is 23. We zijn vorig jaar getrouwd en wonen ook samen. We willen allebei dolgraag voor een kleine gaan. Ik ga nu op naar ronde 4. Het is tot nu toe helaas nog niet gelukt. En ik mag niet zeuren want we zijn nog zo kort bezig. Maar het voelt al heel erg lang.. Gelukkig vondt de huisarts er alles goed uit zien bij jou ik hoop dat het allemaal goed komt. En ik ben er wel achter gekomen dat zwanger worden soms niet zo snel gaat. Het is een wonder en ik hoop dat die voor ons en alle andere vrouwen hier snel mag uitkomen heel veel succes en een knuffel voor jou xxx
In een ander topic heb ik een hele mooie quote gelezen, misschien dat die je wat positiviteit kan geven. "Elke maand dat het niet is gelukt, ben je weer een stapje dichterbij een zwangerschap". Ik denk dat je het echt zo moet zien. De meeste vrouwen worden binnen een jaar zwanger. Grote kans dat het bij jou waarschijnlijk binnen een paar maanden raak zal zijn. Je mag best af en toe een dipje hebben, want dat zullen heel veel vrouwen hebben. Als je zo'n sterke kinderwens hebt, is elke maand er een te lang. Enne, leuk beroep heb je. En maak je geen zorgen, dat hoeft geen belemmering te zijn voor een zwangerschap. Ik ben zelf ook stewardess, en ben ook gewoon zwanger geraakt. Probeer het een beetje van je af te zetten. Klinkt heel moeilijk, maar het is gewoon een kwestie van doen. Dat wondertje komt er voor ons allen op een dag. Soms moet je alleen ietsjes meer geduld hebben.
Leeftijd maakt toch helemaal niets uit ik ben ook 22 en was 20 toen we besloten om voor een kindje te gaan.. wij wonen bijna 3 jaar samen en in juni getrouwd man lief is 26 maar heeft diabetes volgens de diabetesverpleegkundige is het zaadkwaliteit dan beter voor je 30ste levensjaar.. ik vind als je er klaar voor bent en de juiste mogelijkheden hebt om een kindje te proberen te krijgen waarom niet.. Ik had je reactie gezien bij mijn onderwerp over hoe gaat en vruchtbaarheid onderzoek. ik weer ook niet precies wat die antistoffen in houden denk dat het er mee te maken heeft of je het ooit gehad hebt. chlamydia kun je onbewust hebben en ik denk dat ze daarom bloedprikken.. maar je bent er voor in behandeling dus ik zou me eigen niet al te druk maken meid. en 7 maanden is ook al een hele tijd!! snap je volkomen!
Meis, leeftijd maakt niets uit. Als je graag wilt dan maakt leeftijd echt niet uit. Voor jou duurt het net zo lang dat wachten op eindelijk een positieve test dan bij iemand die 10 jaar ouder is. Ik hoop dat het snel raak is, meer kan ik je niet wensen. Verder alleen als tip, als je dat al niet doet: ovulatietesten en tempen. Wie weet krijg je dan wat meer inzicht. en dat zal de huisarts ook als eerste al advies geven mochten jullie de stap zetten naar verder onderzoek.
Lief jullie reacties!. Ik kan over aantal dagen weer testen .. heb dat kwaaltjes enz al van me afgezet want ken me eigen lichaam niet meer. Begon eergisteren over tegeven Maarja ik ben er te erg mee bezig dus volgens mij houd ikmezelf voor de gek. Ik weet wanneer mijn ei sprong is heb altijd32 dagen en dag 14 ongeveer ei. Bedankt iig ik hou jullie op de hoogte !. Xx
heey als je een cyclus hebt van 32 dagen en dag 14 je ei hebt dan heb je wel een hele lange fase voor je ongi word.. Misschien moet je eens ovu testen bestellen ik heb ze altijd van zwanger en kids de dipstick mega goed koop! Hopelijk test je snel positief!