Ik hou nou zo'n 3 cyclussen een beetje mijn lichaam in de gaten en nu heb ik zeker voor de 2de op rij hoofdpijn zo rond mijn eisprong. Vorige cyclus was ik er echt een dag heel beroerd van, toen zo'n 12 dagen voor mijn ongesteldheid. Waarschijnlijk dus ná mijn eisprong. En nu had gisteren ook lichte hoofdpijn en vandaag weer licht (begint wat erger te worden). Ik had vroeger toen ik nog de pil slikte ook hoofdpijn tijdens mijn menstruatie en dat heb ik nu juist niet meer. Denk dat ik dus een gevoelig hoofd heb voor hormonen. Erg vervelend... Zijn er meer meiden/dames die last hebben van hoofdpijn zo rond de eisprong?
Hoi, Ik ken het, zowel bij de eisprong als bij de menstruatie (ik heb 't nu...helaas (6 dagen overtijd!)!!). Toen ik nog aan de pil was ben ik ooit overgestapt op een lichtere pil, maar dat heeft bij mij niets geholpen. Het enige dat bij mij helpt is... overgeven! Ik ben ook altijd erg misselijk dan en dat is de remedie... Vraag me niet hoe dat kan, maar 't is zo! Sterkte ermee!
Sex schijnt ook te helpen, hahaha. Vorige keer zat ik ook tegen overgeven aan, misschien als het weer zo erg wordt (hoop het niet, nu is het gelukkig nog goed te doen) ga ik dat ook maar eens proberen. Mijn moeder had het ook met haar menstruatie, die ging dan ook wel eens overgeven. Daarna voelde ze zich ook weer een stuk beter. Rare jongens die hormonen
't is te hopen dat je er vanaf bent als je zwanger bent en ook daarna. Mijn 9 maanden waren heerlijk hoofdpijnloos, maar helaas kwam 't weer terug! Er zijn ook mensen bij wie het dan wegblijft, begreep ik van de huisarts..dus: ertegenaan