Zijn er handigheidjes om het zaad na het klussen de goede kant op te sturen? Ik heb wel eens vrouwen gezien die dan met de benen in de lucht gaan liggen, maar werkt dit ook echt? Zijn er andere dingen die je kunt doen om de kans op zwangerschap te vergroten qua standen oid? Ben zo blond.... : :
Ik heb gehoord dat als jij klaarkomt, nadat de zaadjes geloosd zijn, het helpt ze dieper te vervoeren. Door het samentrekken van de baarmoeder, worden ze de juiste kant op gestuurd. Weet niet of het werkt, maar ach, vervelend is het niet.
ook dat heb ik gehoord ja. dan help je ze een handje. ook vaak een goeie tip is blijf ff lekker een tijdje liggen. sommige vrowen komen meteen overeind.. ik heb zelf de ervaring dat ewr dan vrij veel uit loopt.
Het is inderdaad handig om klaar te komen ná hem en na het vrijen iets van een half uur te blijven liggen, eventueel met een kussen onder je kont (maar zelf vind ik dat niet echt een charmant aanzicht). Plassen direct na de daad wordt ook afgeraden, als je snel blaasontsteking krijgt kun je cranberrysap drinken. En qua standjes, erg saai, maar als hij bovenop ligt help je de zwaartekracht wel een handje. Ook 'op z'n hondjes' is een goede, maar dan met je buik dicht bij het matras... Handig is ook om stil te staan bij zijn zakie, als hij bijvoorbeeld meer dan 2 glazen alcohol per dag drinkt gaat zijn lichaam vrouwelijke hormonen aanmaken. Dan kan je TomTommen wat je wilt, maar als de benzine bijna op is...
hihihi ik moest zo lachen om de titel tomtom voor zaadjes!! ik heb ook alles geprobeerd en weet niet of het werkt of niet... maar ja ik ben nog steeds die clown die na een wip hoepla met de benen paar min. in de lucht blijf hangen. en kussen onder me bibs tijdens de daad, enz. enz. blij dat er geen verborgen camera in mijn slaapkamer hangt!!
Ik MOET altijd direct naar de wc als we "klaar" zijn. Ik MOET dan gewoon plassen, al ga ik van te voren. Volgende keer duw ik er eerst ff een kurk in
hahahaha ja ik ook meestal maar probeer het gewoon echt op te houden.. bij mij loop anders echt snel uit...
Ik ga ook altijd met mijn benen de lucht in tegen de muur omhoog liggen, ik probeer het zo'n 10 minuten vol te houden en daarna ga ik liggen en slapen. Zo zit het zaad er de hele nacht in. Bij ons eerste kindje was ik meteen zwanger, maar nu zijn we al 5 maanden bezig op deze wijze en ik ben nog niet zwanger (misschien). Ach ja, het is maar voor je gevoel dat je er iets extra's aan gedaan hebt.
Ja dat bedoelde ik ook. Wat ik er aan kan doen, wil ik doen! Dus dan maar met de benen tegen de muur haha!
misschien dat je hier nog nuttige tips kunt vinden? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... lpmiddelen
Ga zelf ook eerst naar het toilet, zodat ik daarna niet hoef, of in elk geval dat ik het toch zeker een tijd kan ophouden. Merk wel dat naarmate ik meer in mijn vruchtbare dagen zit, het beter blijft zitten, dat er minder uitloopt. Vlak nadat ik ongesteld was geweest, ben ik 's nachts een schoon slipje gaan aantrekken, was echt helemaal nat. En nu blijft het meeste er toch wel in hahaha Doe (nog) niets speciaals. Heb een keer met kussen onder mijn kont geprobeerd, maar daar kreeg ik pijn van in mijn rug. Hondjes is niet mijn favoriete standje (vind het zo onpersoonlijk, haha) maar goed als het helpt, kunnen we die aan het eind ook nog even proberen, hahaha Probeer erna wel altijd zo lang mogelijk op mijn rug te blijven liggen met opgetrokken benen, zodat het wat kan zakken. Merk dat als ik op mijn zij (en helemaal op mijn buik) er toch meer uitloopt.