nu al weeën?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pattyxx, 12 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    Hallo

Ik ben 22weken zwanger
    Ik heb al sinds dat ik 12 weken ben Veel last van pijn in mijn rug stuit en linker heup wat steeds erger wordt.
    nu heb ik sinds iets meer dan een week veel harde buiken komen onregelmatig soms 4 tot 5 in een uur en dan weer even niet.
    Nu doet de helft van al mijn harde buiken op een dag pijn.
    Krijg een pijnlijke kramp achting gevoel in me buik me buik is dan ook hard en flinke druk op me vagina.
    Soms heb ik het idee dat als ik ga staan het kindje me zo eruit komt
    Zijn dit nu voor weeën?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Pattyx,

voorweeen zijn nu vroeg. Je zullen meer harde buiken zijn die het gevolg kunnen zijn van teveel activiteit van jouw kant of het groeien (spurt) van je kleintje. Maar je hebt al 3 maanden last van je rug en bekken, dus ik kan me indenken dat je eens goed moet kijken wat je doet op een dag en wanneer je klachten erger zijn. Als je er nu al zo'n last van hebt, zal het niet minder worden ben ik bang. Daar moet je dus nu iets aan doen. Rustiger aan doen. Bespreek het met je vk en eventueel je arboarts. Zet je sociale dingen even op een lager pitje en wie weet voel je je over een tijde weer wat beter. Als je bloed gaat verliezen of je krijgt in één uur flink pijnlijke harde buiken die komen en gaan, altijd even overleggen met je vk.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina