Hee meiden, Ik heb sinds vandaag heftige ongi krampen!! net alsof ik ieder moment ongi ga worden! moet nog niet ongi worden.... heel raar! Het is ook net of mn buik uit elkaar ploft.. heel opgeblazen (beetje moeilijk uitleggen) eergisternacht vond ik een dikke slijmprop in m'n onderbroek (geen vruchtbaar slijm) dit was net rubber! weten jullie misschien of dit normaal is? Xx- perry
Heey meid, Wat vreemd zeg! En je weet zeker dat het ongi-krampen zijn?!?! Ik weet wel dat er ook erge buikgriep heerst momenteel .. maar je slijmprop is daarbij dan wel erg raar?! Wanneer zou je precies ongi moeten worden?? xx
He meis, Ja het zijn echt ongi krampen... zo raar! heb ik nooit eerder gehad! Ik moet 30 maart ongi worden.... snap er echt niks van! Xxx-
Hoe zijn je vorige menstruaties verlopen? Was dit regelmatig of juist niet?? Misschien is je cyclus in de war.. Ik zou gewoon nog een paar daagjes afwachten wat er met je lichaam gaat gebeuren, en ik zou me niet al te veel zorgen maken
Ik ben eigenlijk altijd optijd ongi! gewoon een regelmatige cyclus van 28 dagen.. de laatste ongi was heel vreemd.... bijna niks en vrijwel alleen maar donkerbruin) dankjewel meissie
Als je laatste ongi bijna niets en bruin was. Dan is dat wellicht innestellingsbloed. En dan zou je dus eigenlijk zwanger kunnen zijn. Dus is het misschien raadzaam om zsm een test te doen. Om dat evt. uit te kunnen sluiten. Heftige krampen kunnen dan een aankomende miskraam betekenen. Zo begon het bij mij ook allemaal. Succes, meis!
dankjewel voor je reactie dan zou het betekennen dat ik vorige maand later mn eisprong heb gehad of niet? denk niet dat ik zwanger ben.... ( ik haat testen haha) maar inderdaad wat je zegt, misschien toch raadzaam... de krampen zijn overigens nu wel weg, maar nog steeds een gek gevoel in mn buik. had jij ook echt ongi krampen? dankjewel meid. xx-
Ik had echte ongi krampen. Die heb ik eigenlijk altijd, maar bij de miskraam was het 10x zo erg. Daarna inderdaad weer eventjes weg, en toen kwam het terug samen met de bloeding. (Helderrood). Het kan zijn dat je ei-sprong eerder of later is geweest. Dat kan heel goed zelfs.
nou net een testje geprobeerd maar negatief dus dat is uitgesloten! zou het iets te maken kunnen hebben met mn eisprong?
Ja niet echt, je kan wat voelen van een ei-sprong, maar om nou te zeggen dat je er hevige krampen door krijgt. Heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord. Maar niets is uitgesloten natuurlijk. Als het aan blijft houden dan even naar de huisarts.
dat is waarschijnlijk ovulatie pijn ik heb het nu ook heeel erg ook ongi pijn wou net een topic openen over wat iedereen voelt alsje een ovulatie hebt of een innestelling ..ga ik zo ff doen maar mijn ei is al geweest waarschijnlijk.. succes