2maanden niet ongesteld en wanneer eisprong????????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kelly001, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben nu sinds 23juni niet meer ongesteld geworden, ben ook niet zwanger heb 2 keer getest maar negatief, en nu vraag ik mij af wanneer zal ik mijn ovulatie hebben? :(

2. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    wanneer heb je voor het laatst getest ?? is dat al een tijdje geleden of nog maar kort ??

3. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb een week geleden getest.

4. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    over een weekje nog een x proberen, en anders even langs de ha gaan voor een echo ofoz..

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik durf wel 90% te zeggen dat ik niet zwanger ben. dus daarom wil ik weten wanneer en hoe ik er achter moet komen wanneer ik weer ovulatie heb. ik heb al een verwijsbrief gekregen 20sept naar gyn.

6. Sleuteltje

27 jul 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Ik heb ongeveer hetzelfde voor; mijn laatste cyclus startte op 20 juni; tot op heden nog geen eisprong gehad. Al twee keer een bloedtest gehad. Uit de laatste bleek dat nog in mijn folliculaire fase zat. Sindsdien met ovu-testen gewerkt. Vorige week heb ik een lichte bloeding gehad, niet vergelijkbaar met mijn normale menstruatie.
    Het is dus echt frustrerend en daar bovenop heb ik bijna dagelijks ongi-pijn :(
    Ik begrijp dus echt wat je doormaakt! Ik was voorheen altijd regelmatig; jij ook?

7. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    erg vervelend is het wel ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben.
    Sinds mijn bevalling heb ik een onregelmatig cyclus ben ook nooit aan de pil gegaan, Ik had wel op 25juli een positieve ovulatietest flink geklust in die week maar ben toch niet zwanger. en nu nog steeds niet ongesteld en elke dag erge menstruatie pijn elke keer het gevoel dat ik aan het vloeien ben maar toch niks ben gewoon droog. Ik word er niet goed van slik nu wel de teunisbloem capsulles en 20 sep afspraak gyn, maar dat duurt nog zo erg lang.

Deel Deze Pagina