zit nu op dag 19 van een gemiddelde cyclus van 28 dagen... mijn temperatuur is nog steeds niet gestegen. Heb wel het vruchtbare slijm gehad en de buikpijn rond eisprong maar geen temperatuurstijging !!! ofwel is men thermometer kapot! iemand die dit kent???
Ik heb dat ook... of ik heb pas later een beetje temperatuurstijging maar dan heb ik volgens mij mijn eisprong al gehad want eerder heb ik dan slijm gehad. Ik houd het maar bij maar heb er eigenlijk nog niets aan gehad....
Je kunt ook vruchtbaar slijm hebben op een moment dat je eisprong nog niet in zicht is... waarschijnlijk heb je gewoon een laat ei, dus zal nog ff doorgaan met tempen. In mijn lange cycli heb ik ook meerdere keren vruchtbaarslijm gehad, maar had op dat moment geen eisprong.
Toen ik februari zwanger bleek had ik dat ook. FF zei toen dat ik geen eisprong had gehad, tewijl ik wel alle symptomen had. Vruchtbaar slijm, buikpijn, hoofdpijn. Maar geen tempstijging. Maar ik had 2 weken wel een positieve test! Helaas is die zwangerschap niet goed gegaan, maar dat heeft niets met elkaar te maken. Ook na de miskraam heb ik 2 maanden getempt, maar weer geen duidelijke tempstijging. Ik ben er nu maar mee gestopt (met tempen dus) en luister naar mijn lichaam. Als het deze maand weer niet lukt dan ga ik ovulatietesten gebruiken.
hey, bedankt voor jullie reactie, ben er zeker van dat ik mijn ei vorige week tijdens slijm en steken in buik heb gehad, voelde dat gewoon, sinds vanmorgen is mijn temp dus hoger dan eerste helft cyclus... hoop dus dat dit morgen ook zo het geval zal zijn !!!