Hoi meiden, Wij zijn druk bezig voor een 2de wondertje en nu heb ik waarschijnlijk morgen of overmorgen mijn eisprong (banner klopt niet meer) maar nu ben ik ook geveild door de griep maar dat houdt me niet tegen om te klussen. Mijn vraag is of het wel zin heeft en of je wel vruchtbaar bent als je de griep hebt? Liefs debzie
Hoi, Ik had 2 weken geleden mijn eisprong en had toen ook een flinke griep. Zelf voelde ik me zo beroerd en had ik zoveel spierpijn dat we niet geklust hebben. We willen heel graag een kindje, maar het ging mij op dat moment echt even te ver omdat ik me zo beroerd voelde. Vandaag ongesteld geworden... Dus helaas een gemiste kans, maar het is niet anders. Ik weet niet of het kwaad kan als je griep hebt, volgens mij niet hoor.... Beterschap in ieder geval!
Als je griep hebt, kan het zijn dat je eisprong ook wat later komt. Maarja, kan ook gewoon wel doorgaan zoals normaal.
Eigenlijk weet je nu dus nog niks... Tja zwanger worden is en blijft een wonder. Ik zou gewoon klussen als jij je daar goed bij voelt. Ik heb zelf ook net griep gehad, maar dan op de eerste dag v/d menstruatie. Ik voelde me zo beroerd, maar heb tenminste geen ongi-pijn gehad! Succes in ieder geval en beterschap Debzie! Groetjes Adriana
Ik ben een week goed ziek geweest, met dikke koorts erbij. Mijn ei blijkt nu een weeklater pas een keer te komen, dus het kan inderdaad ook zo zijn dat je geeneens een ei hebt. Maarrrrr...nooit geschoten is altijd mis
Hier ook griep flinke griep gehad en geen idee of ik een eisprong gehad heb. Tot nu toe nog steeds geen menstruatie en ook niet zwanger. Dus een griepje kan zeker je cyclus in de war schoppen grrrr
Ik heb ook griep en m'n ei is helaas ook veels te laat Maar het komt wel. Mijn ei komt nu hopelijk snel,ik gok op zondag of maandag. Succes met klussen! Wij klussen ook maar door ondanks de griep
Trouwens: de maand dat ik zwanger werd, was mijn ei ook heel laat wegens ziekte. Als jij je andere tekenen goed in de gaten houdt (cervixslijm, bijvoorbeeld), is de kans nog gewoon aanwezig!
Thnx meiden voor jullie reactie! Dit is de 1e ronde voor een 2de en ik had wel verwacht dat ik de symtonen van bij de 1e wel zou herkennen maar helaas ben weer net zo onzeker als toen of misschien nog wel erger! Heb op dit moment wel veel vruchtbaar slijm en gister voelde ik ook wat steken onder in mijn buik, maar dat voel ik door mijn hele lichaam opo dit moment Eigenlijk wilde we graag gister nog klussen maar dat ging me echt niet lukken dus hoop dat het vanavond wel lukt! Vind het zo zonde om door een griepje zo een maand 'weg te gooien'
Hey Debz, wat leuk zeg dat jullie ook bezig zijn voor een 2de wondertje. Wij zijn nu alweer in de 3e ronde. Maar wat balen dat je nu ziek bent zeg. Maar als het kan, kun je het toch gewoon proberen, wie weet gaat het deze maand toch goed. En je verteld dat je toch wat steekjes voelt, als je dat normaal ook voelt dan heb je misschien toch je eisprong. Heel veel sucses. En ik hoop dat we hier gauw bericht krijgen dat je zwanger bent van een 2de wondertje.
Wat spannend dat jullie ook bezig zijn! Dit bespreek je toch ook niet op Hyves Heb je wel een mooie regelmatige cyclus? Ik ben na de bevalling van Tess niet meer aan de pil geweest en heb eigenlijk al die tijd een cyclus van 30-32 dagen. Nu we hebben besloten er weer voor te gaan voel ik ineens van alles haha en al die krampjes en steken is me het afgelopen 1,5 jaar echt niet opgevallen had ik het toen ook maar in de gaten gehouden dan hoefde ik me nu niet zo onzeker te voelen! Hoop dat we ook allebei weer snel zwanger zijn! Was je van L. snel zwanger? Wanneer is je nod? Liefs
Hey Debz Neee dit ga ik zeker niet op hyves bespreken, daar hebben we dit forum voor Ja leuk he dat wij ook weer bezig zijn, het zal wel heel erg grappig zijn als wij samen tegelijk zwanger zullen worden, want T en L zijn bijna even oud toch Bij L heeft het erg lang geduurd voordat ik zwanger raakte, ik heb ook hormomen moeten spuiten om dat ik geen menstruatie en geen eisprong kreeg. Maar na mijn zwangerschap kreeg ik een hele regelmatige cyclus, maar ik merk wel dat de cyclus steeds langer wordt. Dus ik hoop dat ik alsnog zwanger kan raken zonder al die medicijnen. Heeft het bij jou lang geduurd voordat je zwanger was van T. Ja het is logisch als je er veel mee bezig bent dat je van alles voelt Dat heb ik ook altijd, dan ben ik ineens misselijk en zo. Maar ja ik hou wel in mijn achterhoofd dat het de spanning is. Ik probeer er niet al teveel bezig mee te zijn, maar het is wel moeilijk.
Zou inderdaad leuk zijn om samen zwanger te zijn onze dames schelen volgens mij maar een week of 3! Wat vervelend dat je er zo lang over hebt gedaan om zwanger te worden en ik hoop zo dat jullie dat nu bespaard gaat worden en je straks lekker een positieve test in handen hebt Van ons meisje was ik in ronde 1 zwanger maar ik durf er niet eens van te dromen dat het nu weer al gelijk raak zou zijn want hoe groot is die kans Ik ga heel hard voor ons allebei duimen en Gaan we elkaar hier wel een beetje op de hoogte houden? Misschien is het handiger als we gewoon pb-en