2 weken overtijd en veel slijm verlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by noena, Oct 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    hey dames,

ik heb een zeer regelmatige cyclus al 2 jaar lang, en ben nog nooit over tijd geweest.

Nu ben ik in eens 2 weken overtijd en in de 2 weken veel slijm bij het afvegen, opgeblazen gevoel grotere borsten, smaak verandert en veel plassen.

Toch test ik negatief, ik ben niet bezig met zwanger worden (voor zingen de kerk uitgaan) maar ik weet dat ik hier door wel zwanger kan worden, en dat is natuulijk een geschenk en zouden we ook blij mee zijn..

maar goed, wie herkent dit????

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je twee weken overtijd bent en niet positief test, zou ik even naar de HA gaan.
    Want na twee weken zou je gewoon een betrouwbare uitslag moeten hebben.

3. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    Ik wacht nog even af tot mijn volgende verwachte menstruatie, miss dat ik om ene of ander reden een menstruatie heb overgeslagen.. En anders zeker langs de dokter

4. Dotjes

Dotjes Bekend lid

Oct 17, 2012
    966
    394
    63
    Female
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik heb hetzelfde verhaal, heb de huisarts gebeld, maar ik moet het nog een paar weken aankijken, twee weken over tijd vond ze niets om zich zorgen over te maken, en een test bij hen zal hetzelfde uitwijzen als een test thuis...

Irritant he! Je wilt gewoon duidelijkheid!

5. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    `ja heeel irritant idd.. Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar vind het erg vervelend dat ik niet weet hoe het met mijn cyclus zit.. stel wij willen binnenkort wel voor een 3e gaan, dan zit ik weer te sukkelen met mijn cyclus..

6. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
  7. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
  8. Dotjes

Dotjes Bekend lid

Oct 17, 2012
    966
    394
    63
    Female
    Pedagoog
    Noord Holland
    Hoe is het nu? Niks nog..? Ik ook nog steeds hetzelfde verhaal, ook veel slijm, verder niks! Afwachten maar?

9. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    Hier ook niks, ik ga vanmiddag nog een test doen, en anders ff naar de dokter en de nuva ring weer tevoorschijn toveren om menstruatie op te wekken.. Ik hou je op de hoogte..

10. Dotjes

Dotjes Bekend lid

Oct 17, 2012
    966
    394
    63
    Female
    Pedagoog
    Noord Holland
    Hey Noena,
    Bij mij zijn zojuist de dijken gebroken, ik denk dat mijn lichaam gewoon last had van een storing!
    Maar: het doet het weer! Nu een nieuwe ronde nieuwe kansen.

Succes! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

11. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    Wat fijn voor je.. Als je dan toch niet zwanger bent beter ongi worden zodat je weet waar je aan toe bent..

Ik zelf denk dat ik gewoon een cyclus over heb geslagen..

12. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    Na 75 dagen ben ik vandaag eindelijk ongi geworden.. Hopelijk was zo lange cyclus maar 1 malig..

Share This Page