Hallo Allemaal sommigen van jullie kennen mij misschien nog wel van zo'n 3 jaar geleden. Ben een tijdje niet echt online geweest omdat zwanger worden niet meer in de planning lag doordat onze eerste zwangerschap niet vlekkeloos is verlopen maar we wel uit eindelijk nu een gezond ventje van 3 jaar hebben. Nu begon het toch wel weer te kriebelen bij mij mn man was nog wat terug houdend ivm mn vorige zwangerschap Hellp heb gehad. Maar in September toch de knoop door gehakt en mn spiraaltje laten verwijderen mn eerste cyslus daarna was niet zo heel goede groei van eiblaajes maar dat was ik ook wel gewend omdat ik met mijn vorige zwangerschap ook menopur heb gebruikt. puntje bij paaltje is deze cyclus lang geweest 40+ dagen primolut gehad en uiteindelijk mn menstruatie gekregen. op cyclusdag 5 langs geweest en een follikel van 5 mm CD 8 16 mm en CD 10 18,5 een op springen staande Follikel.(zonder hormonen) Schrik wat doet mn lichaam nu....dit ben ik niet gewend dus zei VP ik wil ook graag nu een cervixslijm test doen (samenlevingstest) belt ze me gistermiddag al met de uitslag goede bewegende zaadcellen en goed slijm (huh) oooh super goed nieuws dus ook dit was ik bij het zwanger worden van de eerste niet goed en hebben dus ten IUI gehad. Zouden we dan nu natuurlijke manier zwanger kunnen worden? groeten Anita
Lady@ Meis wat leuk , hou je in de gaten en natuurlijk veel succes , En wie weet op de natuurlijke wijze veel klusplezier . Je lijf kan heel raar doen , zie mijn cyclus in mijn banner . Was altijd 28 dagen en nu heel wisselend . Zie dat we gelijk lopen grappig altans als die van mij op dag 28 komt he.