Als je eisprong op een bepaalde dag is ( bijvoorbeeld vrijdag).. wat is dan handig qua klussen. Men zegt elke dag is niet goed, beter om de dag. Voor de eisprong al beginnen, op de dag van eisprong is de kans het grootste? en de dag erna eventueel nog ? Zou je dan maandag - woensdag - vrijdag en eventueel zaterdag klussen hoe moet je dit zien? Overigens schetst dit niet mijn situatie, ik ben echter wel benieuwd wat de ideeën hierachter zijn.
Wij beginnen altijd om de dag en dan op de dag van positieve test en de dag erna nog. Maar of dit goed is??moeilijk inschatten omdat je niet weet wanneer je test positief is?
voorheen zeiden ze dat elke 2 dagen goed zou zijn voor het Zaad van de man, maar er zijn nieuwe inzichten die zeggen dat het helemaal niet uit maakt wanneer je beiden goed vruchtbaar bent. Wij doen het zelf wel elke 2 dagen en niet extra rondom de eisprong Als je wel extra rond je eisprong wil klussen dan zou je bijvoorbeeld de donderdag, vrijdag en zaterdag kunnen pakken
Hier zwanger geraakt van gehele cyclus van na menstruatie tot aan dag positieve test om de dag seks Verder niet getemperatuurd, ovulatietesten gebruikt of extra seks rondom ovulatie gehad.
Ik ben zwanger geraakt van de volgende klusmomenten: Op vrijdagochtend een zo goed als positieve ovulatietest. Vrijdagavond geklust. Op zaterdag en zondagochtend knal positieve test. Zondagochtend nog een keer geklust. Waarschijnlijk is zondags mijn ei ook geweest. Een gouden regel is er niet. Timing en geluk moeten samenvallen. Succes!
Kan gewoon elke dag hoor. Om de dag is alleen voor mannen waarvan het zaad niet goed is. Dus gewoon lekker wanneer je zin hebt. Vanuit het ziekenhuis kreeg ik ook het advies om het elke dag rondom mijn eisprong te doen, kon geen kwaad zei ze.
heb eens via google ook wat oudere topics hier geleden, wat nu als er juist lang geen zaadlozing bij de man is geweest. sites schrijven dat het zich wel ververst en of breekt wat oud is, andere zeggen juist tegenover gesteld. dit even terzijde van de vraag
Tijdens een sperma onderzoek mag de man een tijdje geen zaadlozing hebben om goed te kunnen zien hoe zijn zwemmers zijn. Lijkt me niet dat ze dat adviseren als dan de kwaliteit niet optimaal is. Tenzij we praten over jaren natuurlijk
Ik ben zwamger geraakt van 2 dagen voor positie ovulatietest. Dag van de posi ovulatietest (maar dat ging met heel veel tegen zin. Want we wilden allebei niet maar vanwege medicijnen moesten we wel.) Daarna niet meer geklust want we hadden echt geen zin meer.. Werd echt een enorme verlichting. Maar hoeft nu gelukkig niet meer. Alleen nog voor de lol..