Ik heb zinds een week last van een trekkend en drukkend gevoel onderin mijn buik soms best pijnlijk. En zinds 4 dagen last van borsten en tepels zijn ook iets gevoelig vorrige week was test nog negatief kan iemand mij vertellen of ik zwanger zou kunnen zijn. Wij willen wel heel graag voor onze eerste gaan Mvg
Had bij de vorige de dag voor ik ongesteld werd getest . Die was negatief . Werd toch ongesteld!! 2 weken na mn ongesteldheid voelde ik me raar . Toch weer een test gedaan . En bleek 6 weken zwanger . Heel apart . Dus test over een paar dagen nog een keer.
Uiteraard is van harte welkom. En hebben leeftijd er wel voor . En financien wil ook wel . Iets sneller als verwacht . Maar geeft niks
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk zeg. Begrijp ik het goed dat je pas heel laat positief testte? Zo ja, op welke dag? Weet je dat nog? Ik zit nu inmiddels op dag 50, dat heb ik nog nooit eerder gehad. Maar nog geen positieve zwangerschapstest helaas. Ik heb sinds vandaag wel hele gevoelige en pijnlijke tepels en borsten. Dat had jij ook toch? Ben benieuwd naar jouw verhaal!