hallo, ik en mijn vriend proberen zwnager te geraken. ik zit nu in ronde 6 en heb al 3 maanden een cyclus van 31 dagen. ik moest normaal maandag, gisteren of vandaag mijn eisprong hebben gehad, nu heb ik een rare vraag. gisteren morgen werd ik wakker en mijn hand lag op mijn onderbuik en ik voelde ineens in het midden van mijn onderbuik precies een luchtbelletje die ontplofte, was zo raar, heb dat nog nooit meegemaakt. heeft hier iemand ervaring mee ofzo? zou dit mijn eisprong geweest zijn of bevruchting? ofzo. ik dacht altijd dat eisprong ofwel aan linkerkant of rechterkant voelde maar bij mij was het dus echt in het midden van mijn onderbuik? hopelijk heeft iemand hetzelfde al meegemaakt... veel liefs Italia
Een eisprong voelt niet als een luchtbelletje en je eierstokken zitten ook niet op die plek. Een bevruchting voel je niet en ook een innesteling (als je die al voelt) is niet te vergelijken met een luchtbelletje. Ik denk dat je dus gewoon een luchtbelletje in je darmen hebt gehad, dat kan wel zo voelen.
denk eerlijk gezegd dat het je darmen zijn geweest, die ploppen wel vaker maar heb je niet door omdat je er niet op let...
hey meiden, bedankt voor jullie reacties.. zullen waarschijnlijk mijn darmen zijn. wou het toch even checken met iemand want had gelezen op het internet dat plopjes in baarmoeder kunnen zijn en dat dit dan een vroege zwangerschapsymptoom zou kunnen zijn, maar leek mij redelijk vroeg (heb 7 of 8 januari eitje gehad normaal).. veel knufs
Plopjes in de baarmoeder herken ik alleen als de eerste bewegingen van ons kindje, dat was toen ik 15 weken zwanger was. Andere plopjes heb ik niet gehad. Plopjes in je darmen kunnen wel, die heeft iedereen zo nu en dan.