ik heb vandaag voor het eerst ooit een test gedaan, en ik weet nu even niet hoe het zit..... hopelijk kunnen jullie me helpen. ik heb nu al een paar een cyclus van 28 dagen gehad, alleen de laatste 2 keer 29 dagen. mijn nod was dus woensdag (van 29 dagen uitgegaan). nog steeds niets, dus ik dacht vanmiddag nou laat ik maar eens gaan testen. ik voel dit keer ook dingen die ik nooit eerder heb gevoeld.. eentje van predictor gehaald, waarom, tja geen idee... dat merk klonk wel bekend.. en test gedaan. maar het linker "raampje" was na 5 minuten nog wit, witter kan haast niet. duidelijk lijkt me, maar ik ben nog steeds niet ongi wat dan wel weer vreemd is toch? ik voel dat meestal ook wel aankomen maar nu ook niet hebben die testen het ook wel eens mis? meer dan 99% zekerheid stond er op. moet ik morgen nog eens testen, of zegt die eerste test wel genoeg? heeft iemand van jullie wel eens voor de 2e getest nadat de eerste keer negatief was?
He Lob, Het kan zijn dat je netals ik opeens een langere cyclus hebt, Ik heb dat vorige maand gehad. 1x na pil 25 dagen, dus ik ging hier vanuit. Ik heb toen 2 dagen na NOD getest. Negatief. Vervolgens heb ik een week later weer een 2e test er tegenaan gegooid. Wederom negatief. Uiteindelijk ben ik toen na 10 dagen overtijd en 2 testen verder toch weer ongie geworden. Gelukkig had ik deze maand meer geluk. 1e test licht positief en 2e test, na 5 dagen, overduidelijk positief! Ik denk dat je het liever niet wilt horen, maar je zult toch nog even geduld moeten hebben. Wie weet test je met een paar dagen alsnog positief! Anders Veel succes
ik denk dat je gelijk hebt over ineens een langere cyclus.. maar wel raar toch? in ben in augustus met de pil gestopt om te ontpillen en in december zijn we ervoor gegaan. al die keren was de cyclus 28 dagen en de laatste 2x 29 maar een test die klopt toch gewoon he? ik heb zeker niet te vroeg getest.. maar, jij van harte proficiat joh! super! geniet er maar van!
Testen na NOD is altijd goed. En volgens mij is jou cyclus vrij regelmatig. Volgens mij is je test ook wel betrouwbaar. Heb je nog een paar op voorraad, dan zou ik het met een paar daagjes nog eens proberen. Vertrouw je het niet, dan kun je altijd nog even de HA bellen? Ik ben benieuwd, laat je het weten?
Het beste is na 2 a 3 dagen weer te testen, het kan zijn dat bijv. je eisprong net iets later is geweest dan je dacht. Echter als je het te graag wil is er ook een kans (zoals bij mij, zie banner ) dat je ongi weg blijft, maar de testen ook negatief blijven! Ik hoop voor jou dat je over 2 dagen wel posi test! SUCCES
Predictor testen zijn minder gevoelig! Ik heb een keertje 1 dag voor NOD met een DA test positief getest, was flink duidelijk! (zie album) En na een paar dagen dacht ik: ik gooi er nog een predictor test tegen aan, dat was 3 dagen na nod en die gaf een heel licht lijntje... Misschien dat je met een andere test kan testen, van kruidvat, die schijnen gevoelig te zijn! Succes!