ben ik missch zwanger geweest?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klingel, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik loop al een tijdje met onzekerheid die ik nu toch even wil delen.
    ben 11/1 gestopt met de pil na 15 jaar (waarvan laatste jaar slordig geslikt) en 14/1 ongi geworden.
    28/1 moest ik op werk opeens overgeven en bleek ik thuis koorts te hebben. de dagen erna ook overgeven; buikgriep?
    de weken erna had ik superrommelende buik en allemaal (bijna onzichtbare maar wel voelbare) pukkeltjes in gezicht. verder rare stijve tepels/borsten, verder niet. dit leken mij ontpillingsverschijnselen.
    16/2 ben ik weer ongi geworden.
    en 17/3 weer.

nu lees (en schrijf) ik sinds een tijdje mee op dit forum en nu herken ik (zwangerschaps)kenmerken in wat ik toen had.
    het maakt me opzich achteraf niet heel veel uit (geloof ik) maar ik vraag me toch af of ik misschien heel even zwanger ben geweest..
    of is het gewoon ontpillen?

met name die pukkeltjes, die nu weg zijn (sinds maart) en dat overgeven is toch vreemd.

maargoed,
    wie kan er wat van zeggen, maakt ook niet uit.

ik wou het even opschrijven en ben blij dat dat kan hier.

klingel.

2. Dat is echt moeilijk te zeggen, want klachtjes, die zeggen maar heel weinig.
    Was je dan ook anders ongesteld? (vaak stolsels dacht ik)

3. Niet meer actief

Meid, heel veel mensen zijn zwanger maar worden gewoon rond hun NOD ongesteld, ze weten dan niet dat ze zwanger zijn geweest. Maar dan is er meteen al wat fout gegaan met de innesteling.

Klachtjes kan je ook van ontpillen hebben hoor..
    En toen jij moest overgeven zat je rond je eisprong en je krijgt niet meteen 1 dag na je ei zwangerschapsklachten ;).
    En na je eisprong komt het stofje progesteron vrij en die kan je darmen moe en lui maken, waardoor je buikpijn krijgt en rommelt het veel. Maar het kan ook gewoon bij de ontpil verschijnselen horen ;) Dus tja of je zwanger bent geweest, ik denk niet dat je daar over na moet denken. Je weet het niet en misschien is dat beter ook, het is ontzettend stom om over zo iets na te denken.
    Zo kan je na elke cyclus gaan denken maar ik had dit en dit en dit ben ik nu zwanger geweest.

Ik heb afgelopen cyclus op mijn NOD licht positief getest en de volgende dag was ik ongi geworden met voor het eerst in mijn leven een heleboel stolsels erbij, maar voor mijn gevoel ben ik niet zwanger geweest en was die test gewoon stuk.
    Ik wil niet over zoiets nadenken of het nou misschien raak was en het vruchtje is afgestoten.

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik was toen ik net stopte met de pil ook constant misselijk. Het kan heel goed dat het gewoon van het ontpillen was. Ik had ook pijnlijke boobs en veel hoofdpijn.

5. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Ik zou er maar niet over nadenken lief... Je doet jezelf onnodig pijn... ALS het zo is geweest, dan kun je er nu toch niets meer aan veranderen....

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    het zal wel ontpillen zijn geweest.
    is ook beter er niet over na te denken.
    ik had een ongi van dikke zwarte (excusez le details) 'draden'

en ik heb van dat roze afscheiding gehad. echt roze heel apart.

maargoed niet meer over nadenken.

gewoon lekker vrij en blij klussen en wij allemaal heeeeeeeel veel kindjes maken zo aan het eind van 2008!

;)

liefs

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hallo Klingel..

Dit probleem heb ik dus ook.

Ik had in december zoooo sterk het gevoel dat ik zwanger was...ik voelde me precies zoals ik me nu ook voel met 5 weken zwangerschap.
    Pijnlijke borsten, vlagen van misselijk e.d.

2 dagen voor mijn NOD begon ik vreselijk te vloeien....dit heeft 9 dagen aangehouden terwijl ik normaal maar 4 dagen ongie was.
    Op dag 2 of 3 van mijn cyclus zat er aan mijn tampon iets wat net zo groot was als een boon....je kon het niet uit elkaar trekken.
    Ik heb het niet bewaard jammer genoeg want ik had t kunnen laten onderzoeken....
    Maar aan de andere kant....had ik het willen weten?
    Het doet je alleen maar meer verdriet.
    Ze zeggen dat je de 3 maanden na je miskraam extra vruchtbaar bent...ik ben nu 2 maanden later (weer) zwanger.

Je moet het proberen van je af te zetten hoe moeilijk ook....want ik weet niet of je het wel echt wil weten...het zou je alleen maar verdriet doen.

Sterkte meis....groetjes Debby

Deel Deze Pagina