Wil dit zeggen dat het vruchtzakje er nu aan het afkomen is?

Discussie in 'Miskraam' gestart door 1979kik, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hallo
    Sinds tien dagen weet ik dat ik een vroegtijdige mk heb, het vruchtzakje is gestopt met groeien op 4 weken.
    Sinds tien dagen heb ik dagelijks bloedingen maar zonder buikpijn en ze zijn goed haalbaar (maandverband om de 2 uur verversen).
    Sinds de vooravond is het veranderd, ik heb menstruatiepijn.
    Als ik op het wc zit voel ik de druppels in de pot druppels soms hoor ik ze zelfs, dan lijken het stolsels.
    Daarjuist heb ik na elkaar echte stolselsproppen verloren, best groot.Sorry voor de onsmakelijke details.
    Op het internet las ik dat er rond het vruchtzakje iets vliezigs moet zitten met vleeskleurige vlokken, dat heb ik gezien..Het zat erbij en geleek helemaal niet op een stolsel..
    Heeft iemand dit ook gehad.
    Ik kamp nog steeds met buikpijn dus ik denk dat het nog niet helemaal klaar is...

groetjes,

2. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    wat vervelend dat je dit moet doormaken.
    ik heb op zondagavond het vruchtje verloren, met redelijke buikkrampen en op maandagavond met, voor mijn gevoel, echte weeen de 'placenta' verloren. op dinsdagochtend is het laatste stukje gekomen en na een aantal dagen minimaal bloedverlies was alles over. nu vier weken later is mijn cyclus weer op gang. weet alleen niet of ik nu mijn menstruatie krijg of een eisprong zoals ze op de echo donderdag konden zien :(. we merken het wel.

sterkte ermee,

3. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Dag Jerlin,
    Ik denk dat het dit bij mij ook was..nog één groot stolsel verloren en buikpijn is over. Ik vermoed dat dit zowat het einde is.
    Moeilijk he meid..ik ben wel blij dat het er allemaal vanzelf aan het afkomen is, hoe ver was jij?
    dikke knuff en veel sterkte
    bij mij is het ook nog afwachten allemaal kwestie van cyclus

4. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    bij de echo van 9,3 weken bleek het vruchtje gestopt met groeien op 7,3 weken. was wel al wat verder las ik net. maar dat maakt het niet erger of minder erg. vele roepen dat het beter is en dat er iets niet goed was en dat het dan beter nu kan gebeuren, maar dat maakt het verdriet niet minder. het is toch vanaf dag 1 ons kindje. ook al heb je het nog nie gezien of gevoeld. tenminste zo ervaar ik het. we hebben nog een prachtige echo die ik ingelijst heb.
    hoop dat je het snel achter de rug hebt en weer verder kunt.

groetjes Linda

Deel Deze Pagina