Hoi Dames, Ik hoop dat ik in de goeie rubriek zit... Misschien is deze link al bekend bij vele, zelf vind ik deze kalender heel erg handig. Voor de dames die het nog niet kennen, misschien iets voor jullie??; Een anticonceptie-, menstruatie-, vruchtbaarheids- en zwangerschapskalender in één gratis programma! Link: http://www.menstruatiekalender.net/ Info: Een anticonceptie-, menstruatie-, vruchtbaarheids- en zwangerschapskalender in één gratis programma! Afspraken Plan meetings, verjaardagen, uitstappen, doktersbezoeken, pildagen, menstruatiedagen en operaties. Hou je zwangerschaps- of menstruatiedagboek bij. Bekijk wanneer je borstvoeding gaf en volg de ontwikkeling van je baby. Berekeningen Wat is je menstruatieduur, je cycluslengte en je kortste en langste cyclus? Wat zijn je zwangerschapskansen? Bereken je beha-maat, je BMI en je vetpercentage. Maak rapporten voor je huisarts en gynaecoloog. Multimedia Voeg je foto's, echo's, scans en persoonlijke documenten toe. Blik terug op je zwangerschap aan de hand van je buikfoto's. Neem filmpjes op die je in je dagboek kunt bijhouden. Voorspellingen Kijk wanneer je volgende cyclus start, op welke dag je eisprong valt, vanaf wanneer een zwangerschap kan vastgesteld worden, wanneer je zal bevallen en wanneer heb je best geen betrekkingen hebt als je niet zwanger wil worden. Mobiel Vaak onderweg? Bekijk dan je kalender via de mobiele website, die toegankelijk is op elke moderne gsm. Plaats foto's en filmpjes van je telefoon op de kalender. Seksualiteit Wanneer heb je gevreeën Deed je aan randjesfietsen of gebruikte je een andere methode? Heb je betrekkingen op je juiste dagen? Ben je gezond genoeg om zwanger te worden? Dé ideale tool voor de SMEP en NFP techniek. Anticonceptie Hoeveel pillen moet je nog slikken? Wanneer heb je de laatste pil genomen, peister geplakt of ring ingebracht? Wanneer ben je je anticonceptie vergeten? Wanneer moet je doorslikken om niet ongesteld te worden in je vakantie? Statistieken Beheer je temperatuurcurve, je gewichtscurve en je bioritme. Zoom naar hartelust in en uit en druk de curve's af. Plan je dieet en kijk hoe je eigen poppetje dikker of dunner wordt. Zwangerschapsproblemen Volg je medische behandelingen op. Plan je kunstmatige inseminaties, operaties en zelfinseminaties.
Ik gebruik hem en vind het ook erg handig!! Bijzonder hoeveel info je krijgt op basis van de gegevens die je invoert..
Ik heb mezelf ook aangemeld maar kreeg wel de melding dat er een wachtlijst is. Maar het ziet er goed uit dus ik wacht wel even
ja klopt er is een wachtlijst maar als je iemand ken die wel ingeschreven staat kan die persoon een mailtje sturen kan je je zo inschrijven.
Hoi Het ziet er leuk uit, heb me ook ingeschreven, maar hoe lang duurt die wachtlijst? Ik ken niemand die er op zit?
Nee, ik ken ook niemand die er op zit (of er moet hier een lieve forumvriendin zich aangesproken voelen ) Inmiddels heb ik wel een bevestiging gehad maar kan nog niet inloggen.
Lijkt me ook wel super handig... ik heb me ook aangemeld. Heeft er al iemand reactie gehad en weet iemand hoe lang het duurt voordat je aan de beurt bent?
Ook ik heb me aangemeld en sta inmiddels op de wachtlijst. Hopelijk is die niet al te lang en kunnen wij ook snel gebruik maken van de kalender
heb me ook aangemeld... werkt handiger als een simpel word documentje... nu wachten tot we aan de beurt zijn...
Ik had al een vermoeden dat dit een goede tip zou zijn, ik gebruik het zelf al een tijd, super handig! Ooh.. wist niet dat ik iemand een mail kan sturen om diegene uit te nodigen om zich aan te melden.. Ik zou zeggen, stuur je mail adres naar me, en ik zal ff proberen of het lukt.. Zelf heb ik ook op de wachtlijst gestaan, dit duurde ongeveer 2 weken...