Misschien een hele rare vraag!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by vonnie30, Sep 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Hallo Meiden, Ik heb misschien een hele rare vraag maar wat me nu overkomt!! Ik ben afgelopen zaterdag ongie geworden maar vandaag verloor ik een hele grote (vleesachtige) bloedprop was ook nog vrij hard de rest van de dag kleine propjes. Weet iemand wat deze proppen zijn?

Liefs Vonnie

2. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Geen idee. Kan me gezien de erg korte termijn dat iets geweest had kunnen zijn (een zeer prille zwschap) niet voorstellen dat het een zeer vroege mk was. Maar ja, ik ben geen arts :) Ik lees dat je onder controle van de gyn staat, ben je ook gecontroleerd op dingen als cystes, vleesbomen, endometriose...?

Verder zijn stukjes slijm in bloed (ziet er dus uit als klonten) heel normaal bij menstruatie. Ik had dat ook niet elke keer voor zover ik me herinner maar ben maar 2 keer ongesteld geweest tussen mirena en zwanger. Slijm zou denk ik nooit zo hard als 'vleesachtig' zijn. Sorry voor mijn grafische antwoord ;)

3. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Ja loop bij de gyn!! En ben getest verders zit het allemaal goed bij mij op af en toe een cyste na maar dat zou niet nadelig hoeven zijn. Ik heb elke maand van die kleine klontjes maar deze was zo groot al een kivietsei en vleesachtig dus niet echt rood was gewoon raar overigens denk ik niet aan een miskraam omdat ik nog geen enkele x posi getest hebt ook omdat in precies 14 dagen na me eisprong ongie werd.

Liefs Vonnie

4. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling