Misschien een hele rare vraag!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by vonnie30, Sep 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Hallo Meiden, Ik heb misschien een hele rare vraag maar wat me nu overkomt!! Ik ben afgelopen zaterdag ongie geworden maar vandaag verloor ik een hele grote (vleesachtige) bloedprop was ook nog vrij hard de rest van de dag kleine propjes. Weet iemand wat deze proppen zijn?

Liefs Vonnie

2. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Geen idee. Kan me gezien de erg korte termijn dat iets geweest had kunnen zijn (een zeer prille zwschap) niet voorstellen dat het een zeer vroege mk was. Maar ja, ik ben geen arts :) Ik lees dat je onder controle van de gyn staat, ben je ook gecontroleerd op dingen als cystes, vleesbomen, endometriose...?

Verder zijn stukjes slijm in bloed (ziet er dus uit als klonten) heel normaal bij menstruatie. Ik had dat ook niet elke keer voor zover ik me herinner maar ben maar 2 keer ongesteld geweest tussen mirena en zwanger. Slijm zou denk ik nooit zo hard als 'vleesachtig' zijn. Sorry voor mijn grafische antwoord ;)

3. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Ja loop bij de gyn!! En ben getest verders zit het allemaal goed bij mij op af en toe een cyste na maar dat zou niet nadelig hoeven zijn. Ik heb elke maand van die kleine klontjes maar deze was zo groot al een kivietsei en vleesachtig dus niet echt rood was gewoon raar overigens denk ik niet aan een miskraam omdat ik nog geen enkele x posi getest hebt ook omdat in precies 14 dagen na me eisprong ongie werd.

Liefs Vonnie

4. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zou dit echt bij de gyn melden- klinkt niet helemaal normaal voor een menstruatie (niet als iets dat ik heb gehad, ik weet het natuurlijk verder ook niet ;))
    Hoop dat je snel een posi test in handen hebt!! Zie dat je deze week ook voor zaadonderzoek gaat, spannend allemaal hoor.

5. jolien27

jolien27 Lid

Dec 1, 2008
    8
    0
    0
    enschede
    Hoi Vonnie,

Als ik zo jou verhaal lees, herken ik er het een en ander wel in...

4 maand geleden begon ik namelijk een paar dagen na mijn menstruatie bijna elke dag heel lichtelijk te bloeden, snapte er niks van.. Dokter gebeld en moest het gewoon even in de gaten houden.
    Aangezien wij het toch niet zo vertrouwden hadden we voor de zekerheid toch maar een test gedaan en jahoor ik was zwanger.., Maar de bloedingen bleven aanhouden. Heb toen 2 echo's gehad bij de gyn, waarbij ze bij de laatste echo zagen dat het er niet zo heel mooi uitzag en dat ik eigenlijk kon wachten op een miskraam. En dit kreeg ik dus ook, stevige buikpijn en grote bloedproppen... Bij een nacontrole bij de gyn bleek dat ik het vruchtje nog niet was verloren, maar hij kon er zo bij, haalde het er met een grote pincet uit.. Het leek inderdaad op een soort cocon, had ook gewoon nadat het bloed ervan af was gespoeld een huiskleurige kleur. ik was blijkbaar al 10 weken zwanger, maar is bij 5 weken gestopt met groeien. Heb dus tussendoor nog een normale menstruatie gehad..
    Misschien dat dit ook bij jou wel zo het geval is geweest..

Groet Jolien

6. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Ja ik moet er vrijdag toch zijn zal het gelijk eens navragen en zeker hoop ik dat het deze 20ste ronde raak zal zijn.
    Donderdag voor het zaad onderzoek ben benieuwd wat er uit komt ook met name mijn man niet natuurlijk ingedaalde teelballen heeft en er aan geopereert is op zijn 10de.

Liefs Vonnie

7. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Ow dat is niet zo mooi maar dan zou ik op zijn minst toch een pori test moeten hebben en zelf die van vanmorgen (voor de zekerheid) was heel erg nega. Overigens heb ik wel een zware menstuatie niet licht ofzo gewoon eigenlijk zoals altijd. Ik moet vrijdag toch bij de gyn zijn en zal gelijk vragen wat het heeft kunnen zijn aangezien ik het heel vreemd von (voelde ook vreemd) was net zo groot als een kievitsei zeg maar... Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Vonnie

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hallo Jolien, goh wat een aangrijpend verhaal. Jij bent er waarsch al aan gewend omdat je er missch al een paar keer verteld/geschreven hebt, maar ik vind het nogal wat. Je zult wel raar hebben gekeken?
    Hoe is het nu met je? kun je weer door of zijn hier nog gevolgen van over?
    Nou het beste voor jullie samen ik hoop dat je vlug gezond zwanger worden ;)

9. jolien27

jolien27 Lid

Dec 1, 2008
    8
    0
    0
    enschede
    Hoi Pina82,

Ik ben er inderdaad al een beetje aan gewend geraakt. Het is allemaal heel vervelend geweest, maar wij hebben wel antwoord p onze vragen gehad.. Zijn nu namelijk al 17 maand bezig om zwanger te worden, er blijkt verder niks mis te zijn, bij mij is alles ok en mn vriend z'n zaadjes zwemmen ook mooi in het rond. Had liever gewild dat het anders was gelopen, maar we weten nu wel dat we op de normale manier zwanger kunnen worden. Het duurt allemaal alleen een beetje langer, gewoon geduld hebben dus..

Groetjes Jolien

Share This Page