Hallootjes! Ben eind juli 2015 gestopt met de pil, want mijn vriend en ik willen graag aan kinderen beginnen. Na de stop op 25 juli, ben ik op 29 juli ongi geworden. Mijn cyclus wat ik tot nu toe heb is 29 dagen. Mn laatste eerste ongi dat was 27 augustus, dus volgens een berekening moet ik 26 September weer ongi worden. (hoop natuurlijk van niet!) Nu heb ik de laatste week last van: - hoofdpijn - krampen - vermoeidheid - afkeer van bepaald eten maar ook enorme trek in bepaalt eten. - begin de middag misselijk - Stemwisseling Dit is per dag wisselend. Sinds vandaag 22 Sep. heb ik lichte last van onder rug, misselijk bij bepaalde geuren en licht bruin/beige afscheiding. Wie herken dit? moet nog 4 dagen voor mijn NOD dag.. Zit steeds met de vraag: Wel of niet
Ik zou ook een testje doen! Vond het in het begin ook lastig, want je lichaam kan je soms behoorlijk voor de gek houden! Ik had ook heel erg last van het ontpillen (bijna 2 maanden), gaf ook rare symptomen waarbij ik dacht: zal het nu gelukt zijn? Vooral misselijkheid en griepgevoel had ik toen steeds en stemmingswisselingen. En dat laatste is wel erger geworden bij mij sinds ik gestopt ben met de pil, vooral rond menstruatie
Spannend! Ik zou als ik jou was op je nod iig testen en misschien morgen al een keer, omdat ik niet zou kunnen wachten... Zelf heb ik niet zoveel symptomen gehad, toen ik pril zwanger was, maar jouw symptomen komen wel overeen met die waar je bij zwangerschap last van kunt hebben. Succes!
Vandaag weer vele krampjes gehad, hoofdpijn, lage rug pijn, rommelende darmen en vermoeidheid. Heel de dag niks aan de hand qua afscheiding en net opeens een dottie bloed. Nu weer rustig..
Lijkt toch helaas en erg jammer op een ongi, maar die is echt voor het eerst vroeg gekomen 3dagen voor de NOD. Nog wel hevige onderrug pijn gehad, vermoeidheid, hoofdpijn, rommelende darmen en vooral misselijk. Toch nog een hoop of niet.. 😢