wij zijn 2 jr bezig en 1 mk gehad Hoop toch nog wel dat het dit jaar goed komt na de zomer als het niet raak is naar de gyn
Wij zijn nu 10 maanden bezig. En ik begin dus te twijfelen of ik wel vruchtbaar ben. Ik weet dat er minimaal een jaar voor staat. Maar toch. Ik zie en hoor van velen in mijn omgeving dat ze zwanger zijn. En dan krijg je toch een teleurstellend gevoel van, waarom zij wel en wij niet. Ik weet wel dat ik niet moet zeuren, want er zijn vrouwen bij die al veel langer bezig zijn. Maar zo voel ik het nu eenmaal. xxx Patricia
wij zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken helaas kreeg ik pas een operatie toen we 2 jaar bezig waren en toen zijn ze er pas achter gekomen dat het spontaan niet lukt hopelijk lukt het bij jullie eerder wachten is echt frustrerend
Ik zit nu net op het halve jaar en heb vanaf het begin al het gevoel gehad onvruchbaar te zijn. We hebben het ook voor elkaar gekregen dat we nu al naar een gyn zijn geweest en daar ben ik met gemengde gevoelens vandaan gekomen. Er is idd bij mijn partner niet helemaal 100% iets goed en bij mij ook niet helemaal. Dus ben bang dat we ook echt dat jaar vol gaan maken...
Wij zijn nu vanaf november vorig jaar bezig.. Ik ga dinsdag naar de huisarts en dan vraag ik of er ook iets aan mij te doen is of dat ze me doorverwijzen naar de gynacealoog.. Heb namelijk verschrikkelyk lange cyclussen waar ik niet goed van wordt.. Waarschijnlijk heb ik dan helemaal geen eisprong.. BEn dus ook daardoor niet echt bezig met "zwanger raken"omdat je niet weet wanneer je moet klussen.. De moed zakt me soms echt in de schoenen.. Zal wel goedkomen allemaal maar hoe lang dat het duurt?
Ik ben nu ook een 1,5 bezig na de mk. Ik probeer positief te blijven,maar soms is dat heel moeilijk. Ally
Wij zijn nu ruim 8 maanden bezig , in januarie heb ik een mk gehad ..... Aan mijn mannetje ligt het niet het ligt hoogstwaarschijnlijk aan mij , maar waaraan precies is nog niet duidelijk . Ik hoop dat het dit jaar nog gaat lukken want op dit moment ga ik er aan onder door . L.sybje
Wij zitten nu al weer in ronde 6. Ik heb soms wel het gevoel dat er misschien iets mis is. Maar het gevoel dat er minimaal een jaar voor staat houdt ons positief. We wachten het zeker af tot januari 2008 en anders zijn we van plan om een afspraak te maken met de huisarts. Ik heb 2 maanden ovulatietesten gebruikt. Heb positieve testen gehad. Ook ben ik regelmatig, maar helaas nog niet zwanger. Ben ook gestopt met ovulatietesten.
Mijn antwoord staat er niet bij eigenlijk... Wij zijn nu 15 maanden bezig, ronde 18. Mijn cyclus is vanaf het begin al stabiel (geen "ontpilling" volgens mij). Ik heb wel degelijk eisprongen (ik temp en ik voel ze tegenwoordig) Ik heb niet het idee dat ik onvruchtbaar ben, heb eerder het idee dat het bij mijn vriend niet helemaal goed is. Heb overigens nog nooit een positieve test gehad... afgelopen maand voor de eerste keer 1 dag echt overtijd geweest, maar het was negatief. Ik ben verder wel positief ingesteld. Ik heb na 6 maanden ook wel eens de neiging gehad om te denken dat het bij mij fout zit, maar daar ben ik ondertussen wel overheen. Ik ben van mezelf niet zo'n hysterische die na 6 maanden al naar de HA rent. We laten het op z'n beloop en als het na de zomer nog niet spontaan gelukt is, gaan we pas naar de HA. We zijn dan (september) 18 maanden bezig.
ik ben nu bijna 7 maanden gestopt met de pil. maar ik ga me er nog niet druk om maken, stress werkt alleen maar tegen. als ik na 1 jr nog niet zwanger ben dan ga ik naar de huisarts
Ik weet niet of dit op mij slaat, maar als mn cyclus niet in orde is kan ik ook niet bezig zijn met zwanger worden want dan lukt het zeker niet.. Ik ben niet hysterisch want ik weet dat het wel een jaar kan gaan duren, maar als deze cyclussen doorgaan en er niks aan gedaan word dan gaat het JAAAAAAAAAAAren duren ben ik bang!
ik raakte in ronde 6 zwanger maar dit duurde voor mij doen een eeuwigheid en teste elke maand opnieuw voor me nod. ik had een cycles van 35 tot 45 dg dus het was langer dan een halfjaar. helaas dit werd een mk met 11 wk. daarna kreeg ik een cycles van 45 tot 61 dg en baalde hier erg van. omdat ik nu nog meer gefocust was op zwanger raakte lukte het maar niet en dacht echt dat ik ondertussen onvruchbaar was. rond de feestdagen heb ik me laten gaan en heb hierbij veel gedronken. ik dacht er deze maand niet aan en wilde het gewoon voor 1x helemaal uit me hoofd zetten. in januari (5e helle lange ronde) werd ik maar niet ongie maar aan zwanger zijn dacht ik niet want ja ik had flink gedronken. mar ja hoor hij was positief. ik heb de eerste paar maanden goed in angst gezeten want ja eerder een mk en nu zwanger terwijl ik veel had gedronken. maar alles gaat goed met me meisje en ben ruim een jaar bezig geweest. ik heb altijd geroepen dat ik op met me 21 moeder wordt en dit gaat me nog net lukken.
hmmm, telt het ontpillen ook mee daar heb ik namelijk meer dan een jaar over gedaan Zo niet dan zitten wij pas in ronde 2, dan reken is pas vanaf het moment dat ik eindelijk uit mezelf ongesteld werdt...
Ik ben eind mei 2006 gestopt met het slikken van de pil dus nu net iets meer dan een jaar over 3 a 4 weken krijg ik een maagband ik weet dat er veel meiden zijn die gewoon spontaan zwanger raaken terwijl ze ook overgewicht hebben maar zoals de gyn zei hoop ik dat als ik afval dat ik dan veel sneller zwangerraak en dat ik dan gewoon mijn regelmatige cyclussen weer terug krijg ( aan e andere kant hoop ik ook stiekempjes dat het allemaal niet zo lang hoeft de duren)
Ik ben eind mei 2006 gestopt met het slikken van de pil dus nu net iets meer dan een jaar over 3 a 4 weken krijg ik een maagband ik weet dat er veel meiden zijn die gewoon spontaan zwanger raaken terwijl ze ook overgewicht hebben maar zoals de gyn zei hoop ik dat als ik afval dat ik dan veel sneller zwangerraak en dat ik dan gewoon mijn regelmatige cyclussen weer terug krijg ( aan e andere kant hoop ik ook stiekempjes dat het allemaal niet zo lang hoeft de duren)