Menopur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Iske, Jul 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iske

Iske Lid

Aug 6, 2012
    91
    0
    0
    Ben nu de tweede keer bezig let menopur maar deze keer loop ik er echt niet goed bij.

Smorgens loop ik echt misselijk rond maar het ga dan wel weer over, ook vaak last van hoofdpijn en vooral pijn benen doen enorm zeer.

Zijn er nog die daar problemen mee hadden?
    Het kan toch geen kwaad hoop ik..

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hi Iske, allereerst, succes met de nieuwe poging, hopelijk goede resultaten. Hoeveel dagen spuit je nu Menopur?
    Ik was ook absoluut niet lekker van Menopur (van Puregon ook niet maar dat peanuts in verhouding tot wat ik voelde bij de Menopur) maar bij mij kwam dat na een aantal dagen. Ik ontwikkelde er ook enorm veel follikels mee dus mijn eierstokken zaten aardig vol. Mijn buik deed er pijn van, ik had inderdaad hoofdpijn en misselijkheid. Mijn benen deden ook zeer maar meer uitstralend vanuit mijn liezen. Het beste advies dat ik je kan geven is om het even na te vragen bij je behandeld arts. Hij kan er het beste advies over geven!

3. Iske

Iske Lid

Aug 6, 2012
    91
    0
    0
    Hey
    Merciekes voor u antwoord.
    Morgen dag 7 dus de laatste spuit en vrijdag al bij gynaecoloog.
    Zal het dan vrijdag eens vragen.
    Eerste maal had ik totaal geen problemen.
    Ben wel zeker al 3 kilo bij gekomen door dit te doen, ook niet zo plezant.

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik voelde me erg raar van de menopur. Van gonal nergens last van. Maar het bracht me wel een bevrucht ei!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als het niet erger wordt dan dit, kan het geen kwad. Krijg je hele erge buikpijn en een opgezette buik moet je aan de bel trekken; misschien overstimulatie dan.

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik had alleen van het zetten van de Menopur last. Vond het een venijnige rotprik en gemeen prikkende vloeistof.
    Verder kan ik je helaas niet helpen! Hoe vervelend ik de hele hormoonbehandeling ansich ook vond, ik moet bekennen dat ik eigenlijk fysiek nergens last van had. En ik zat er echt elk uur op te wachten, had me helemaal schrap gezet 12 dagen (op eventuele bijwerkingen ;))

7. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Hier nergens last van.. prikken niet.. en geen vervelende bijwerkingen. Ik voel me juist top erdoor en heel energiek.. heel gek zonder hormonen ben ik niet vooruit te branden.

Vervelend dat jij dit wel ervaart, miss kun je is overleggen met je arts om evt. Over te stappen op een ander middel ?

8. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Hoi Iske!

Wat vervelend zeg! Zelf heb spuit ik vandaag voor de 9e dag 225 menopur. Wel dagelijks hoofdpijn, maar gelukkig geen migraine. Dat heb ik normaal heel veel. Maar de misselijkheid en pijn in de benen herken ik niet.

Ik heb wel lichte eczeem op de handen, pukkeltjes en gister had ik ineens heel erg vet haar :( - tot nu toe valt het me mee!

Betty Barclay: het is ook een venijnige rotprik ;)

9. Iske

Iske Lid

Aug 6, 2012
    91
    0
    0
    Vrijdag bij dokter geweest en had beide kanten een ei rond de 20 mm. Was wel een vervanging van arts. Mijn was in verlof. Dus die zei ook niet echt veel. Vrijdag avond moest ik nog zo laat mogelijk pregnyl spuiten zondagmorgen moesten we huiswerk maken. Maar ik vond dat zo laat. Of ligt dit aan de pregnyl dat ik zo laat moest spuiten.

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat je zo laat moest spuiten zorgt ervoor dat je eisprong ook wat later is en de eicellen nog eventjes langer de tijd krijgen om door te groeien. Vrijdagavond spuiten (zeg 10 uur) is zondag tussen 10 en 2 uur de eisprong. Zondagochtend klussen is dan prima al had het zaterdagavond ook al gekund.

Share This Page