Ik begrijp er helemaal niets meer van

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by gekko, Mar 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige

Op 15 januari heb ik mijn laatste ongesteldheid gehad, en daarna is mijn cyclus heel erg raar gaan doen...
    Op zondag 30 januari (dag 16)heb ik bruin/caramel achtige afscheiding gehad en daarna kreeg mijn temp de "hik". Sinds een week of twee is deze eindelijk redelijk stabiel, alleen nu heb ik sinds gister weer zeer licht bloedverlies... Zo weinig dat het niet eens een vlek maakt op een inlegkruisje. Ook heb ik geen van de kwaaltjes die ik bij een ongesteldheid/ontrekkingsbloeding heb. (en normaal is dat ook wel binnen een halve dag goed bezig)
    Ik begrijp er helemaal niets meer van, maar ik heb (ondanks een cyclus van 52 dagen) ook niet het idee dat ik naar de huisarts zou moeten gaan.
    Heeft u misschien een idee wat er met mijn lichaam aan de hand is? Of is hier geduld nodig?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Gekko.

Zou je zwanger kunnen zijn?
    Test dat evt.

En anders is het echt geduld hebben of dit niet het begin is van je menstruatie.
    Geef je lichaam maar even de tijd.

Groetjes Ineke.

3. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je antwoord.
    Het is alleen zo dat ik ondertussen al twee keer heb getest. 1 keer de kruitvat 2v5 die was negatief.
    1 keer de zwanger en kids dipstick, en die wilde niet wit worden, de controlestreep was heel duidelijk, maar verder was het hele stokje roze. (als een witte sok in een rode was)

Verder is mijn temp heel erg laag, die zou dan toch zeker hoger moeten zijn??

Ik doe morgen wel weer een test.

Share This Page