Eisprong en temp.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 17 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik een nauwkeurigere thermometer ga halen... vertrouw deze niet zo.daarom dat het misschien niet klopt.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Waarschijnlijk niet wat je wilt horen... maar het zou ook kunnen dat je een eiloze cyclus hebt en dat de daling betekent dat je ongesteld gaat worden. Hoop ik natuurlijk niet voor je! Edit: dacht dat je met ook 26 dgn bedoelde dat je nu op cd26 zit maar zie nu dat dit niet zo is!! Vergeet dit, ei kan gewoon nog komen hoor!

Wat voor thermometer heb je? Ik heb gewoon de simpelste van kruidvat met de flexibele tip en 1 cijfer achter de komma, prima tevreden mee.

Misschien heb ik het al een keer gevraagd maar je tempt wel rectaal? Want als je bv oraal of onder de oksel doet kan dat ook onbetrouwbare temperaturen opleveren.

Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

3. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Ik zou morgen nog even afwachten. Ik had namelijk vaak de tweede dag na mijn eisprong een dipje en daarna steeg de temp weer. Volgens mij komt dat vaker voor, wie weet bij jou ook.

4. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jaa ik temp. Op die manier idd !
    Ik zit nu cp cd 16 !
    Hou het zoiezo even in de gaten, en temp. Zeker.gelijk als ik wakker wordt.

Ik heb ook die van kruidvat eigen merk.. maar misschien batterijtje bijna leeg??

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    K hoop het !! Test morgenochtend vroeg weer ! K had zaterdag een positieve test , dus zondag of maandag eisprong, in dit geval uitgaande van maandag nu dus 2 dpo!?!? Gister wel hogere temp. Dus ... k wijd het aan het koude water drinken.

6. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nu was hij vanmorgen 36.7 👍

Deel Deze Pagina