Aangezien dit mijn eerste keer tempen is zou ik graag willen weten van jullie van deze eisprong vinden? Staat het kruis volgens jullie op de goede plek? En dit keer heb ik wel echt een eisprong te pakken, toch? Waar ik over twijfel is dat mijn eisprong misschien 2 dagen later was? En ik maak me ook een beetje zorgen over mijn tempdip van vanochtend... Dat gaat volgens mij niet de goede kant op.
Ja hij lijkt op de juiste plaats te staan! Ik zie in jouw handtekening pcos? Ook ik had sporadisch een eigen eisprong ver achter in mijn cyclus. Hoop dat snel raak is voor je.
Ik had bij mijn zwangerschap ook een dip op de dag voor mijn nod. Maar de dag erna had ik een prachtige positieve test in mijn hand. Dat was leuk , ook al voldeed het niet aan "het voorbeeld"
Bedankt voor het kijken! Ik weet nog niet wat mijn lf is en wat dus mijn nod is, maar ik ga maar even uit van 14 dagen... En ik ging er wel al van uit dat het dit keer niet gelukt zou zijn aangezien we niet op de handigste dagen geklust hebben, maar op 11pdo begint het nu toch wel te kriebelen... De zwangerschapstesten zitten me heel verleidelijk aan te staren.
Pfff de onzekerheid slaat weer toe hoor! Inmiddels 15dpo en geen ongesteldheid in zicht.. Een negatieve test op 13dpo en mijn "laagblijvende" temperatuur zeggen mij dat ik echt niet zwanger kan zijn, maar ik heb nog steeds zo veel hoop! Ik maak mezelf echt gek Wat denken jullie? Ik ga morgenochtend weer n testje doen als ik nog niet ongesteld ben.. Oja en kan het door de hormonen zijn dat ik toch nog niet ongesteld word? Aangezien ik bijna 3 maanden geleden mijn implanon eruit heb gehaald. Of moet ik na een tempstijging van +/- 2 weken echt gewoon ongesteld worden..? pff die onzekerheid
Helaas vandaag ongesteld geworden na gisteren een streepje op een zwangerschapstest . Weet iemand hoe ik er voor zorg dat er aan het eind van vorige grafiek ook dag 1 van de volgende cyclus komt te staan? Dan zie ik bij iedereen behalve die van mij. Vind het wel handig voor het overzicht, die temperatuurdaling als mijn ongesteldheid begint.