Eisprong en temperatuursdip? Is er nog kans op zwangerschap?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door roxylife14, 28 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxylife14

    28 sep 2020
    32
    18
    8
    Vrouw
    Goedeavond,

    Dit is mijn eerste keer hier en ik moet nog uitvogelen hoe het allemaal werkt.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Ik heb gebruik gemaakt van de clearblue digitale testen en iedere ochtend mijn temperatuur gemeten.
    Do,vrij,za&zo hoge vruchtbaarheid gehad. Maar helaas geen piekvruchtbaarheid & ovulatietesten van de action bleven negatief. Naar mijn idee was zaterdag ik zaterdag het vruchtbaarst. Kan ik toen mijn eisprong hebben gehad?

    *donderdag 36,7 redelijk zachte baarmoedermond. Beetje slijm
    *vrijdag temp 36,7 zachte baarmoedermond. Beetje slijm
    *zaterdag temp 36,8 Zachte open baarmoedermond en veel slijm.
    *Zondag temperatuur 36,8 begon de baarmoedermond alweer harder te worden en was er ook nog maar weinig slijm.
    *Vandaag temperatuur 36,6! 2x wakker geworden vanacht maar wel blijven liggen. had het ook koud toen ik vanochtend opstond. En de baarmoedermond is weer geheel hard en dicht en heb ik ook niet echt meer slijm gevoeld.

    Ik weet nu niet meer wat ik moet denken :( is er nog een kans dat ik zwanger kan zijn of moet ik de hoop maar opgeven na deze temperatuursdip?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Er is nog geen eisprong geweest, dus er is nog genoeg kans op een zwangerschap lijkt mij :)

    Je 2 tempen van 36.8 komen doordat je later hebt getempt dan normaal nameljjk (wellicht uitgeslapen zaterdag en zondag).

    Is dit de eerste ronde dat je tempt? Weet je verder ook hoe je de tempkaart moet interpreteren? Ik wil je best uitleg geven :)
     
  3. roxylife14

    28 sep 2020
    32
    18
    8
    Vrouw
    Goedemorgen, bedankt voor je reactie.

    Klopt zaterdag en zondag 30 min tot een uur langer blijven liggen.
    Ik denk dat er dan geen eisprong meer gaat komen deze maand. Dan had het zaterdag moeten doorzetten gezien de symptomen.

    Mijn vruchtbare dagen zijn nu weer voorbij geen slijm meer, harde baarmoedermond en clearblue zegt ook negatief.

    Dit is onze eerste ronde. Ik gebruik normaal de app flo.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Op een app zou ik niet vertrouwen.. die geven het gemiddelde weer en een app kan niet in je lichaam kijken :)

    Maar waarom kan hij niet meer komen dan?? Dat je (vermoeden) van een vruchtbare periode voorbij is, zegt niet dat hij niet meer komt.
    Hoe lang ben je nu van de anticinceptie af?
    Hoe lang waren al je anticonceptie loze cycli hiervoor?
     
  5. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Kans is heel groot dat je eisprong vandaag is. Als vanaf morgen je temp omhoogschiet en hoog blijft weet je het.

    Een app kun je niet op vertrouwen om je te zeggen wanneer je ei springt. Een vrouwenlichaam is geen exacte wetenschap ;).

    Ik had bijvoorbeeld afgelopen cyclus mijn ei ineens 10 dagen later, terwijl ik normaal een cyclus als een zwitsers uurwerk heb...
     
  6. roxylife14

    28 sep 2020
    32
    18
    8
    Vrouw
    Nee ik vertrouw ook niet 100% op die app hoor maar hij zit meestal wel in de buurt. Volgens die app had ik mijn eisprong afgelopen maandag. Maar ik denk nog steeds dat het zaterdag had moeten doorzetten vanwege de symptomen.

    Gister was mijn temp 36,7 en vandaag ook 36,7 :(
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Okay, dan heb je nog geen eisprong gehad helaas.
     

Deel Deze Pagina