Na mijn ei moet ik utro nemen, maar nu twijfel ik of hij al geweest is. Alles duidt er op van wel, afscheiding is weg, positieve ovutest gehad... volgens mij was het wel 1 dag later dan ff zet. Ik ben bang als ik wacht tot morgen met utro, dat ik weer te laat zal zijn...
Wanneer was je ovu test positief? DIe haal ik niet uit je kaartje namelijk. En heb je ook kaartjes van vorige maanden om te laten zien?? Dat vergelijkt makkelijker. En je tempt netjes volgens de regels? Rectaal, elke ochtend dezelfde tijd, direct na ontwaken?
Ovutest was voor het eerst positief maandagavond. Ik temp volgens de regels. Ik kijk voor vorige kaartjes.
En dus dinsdag ook nog positief?? Dan weet ik bijna 100% zeker dat jouw ei vandaag gaat komen en je temp morgen voir het eerst goed gaat stijgen. Ik zou dus zeker nog niet beginnen met de utro. Jouw temp laat tot nu toe nog geen eisprong zien namelijk
PS.... op 3 dpo beginnen met utro is prima hoor en zeker niet te laat Op 3 dpo weet je vaak zeker dat hij gesprongen is adhv je temp
Dinsdag ook nog positief inderdaad. We hebben dinsdagavond nog geklust, zou dat genoeg zijn als mijn ei vandaag springt? Ik vrees dat vandaag niet meer zal lukken.
Ja hoor. Dinsdag sex is goed op tijd bij een eisprong op donderdag. Ik verwacht dat jouw temp morgen naar de 36.9 zal stijgen Ik zou dus zeker even wachten met de utro en die pas nemen bij 2x of 3x een goede stijging richting de 36.9
Ik heb nu al de hele tijd menstruatiekrampen. Ik ben babg dat ik toch eergisteren mijn ei had en vandaag ongesteld wordt. Ik heb al eens een lf gehad van 3, 4 en 5 dagen...
@RoGiJuLi misschien kan je me nog eens helpen? De vorige keer bij mijn eisprong lag mijn bmm hoog en was zacht en open. Nu is hij harder en niet zo open als vorige keer en al zeker niet zo hoog. Ik heb ook totaal geen afscheiding meer sinds gisterenmiddag. Het enige wat ik nu voelde was wat wittig (niet doorzichtig, niet rekbaar en enkel bij mijn bmm). Mijn temp van deze ochtend 36,7 is na mijn ei vele keren de temp waarop ik ongesteld word. Ik vind het zo vervelend omdat ik niet weet wat ik nu moet doen Als ik vanavond ongesteld zou worden, zou ik zo teleurgesteld zijn. Ik was al blij dat mijn vorige lf al weer langer was en nu zou het gewoon extreem kort zijn...
Dan heb je dus vandaag je eisprong meid en wat je voelt is de groeispurt van het ei Ik denk dat jouw temp morgen echt wel gaat stijgen! 36.7 is jouw basale temp Je ei is nog niet geweest, want je temp laat dat zeker nog niet zien. EN vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen voor de 5 eisprong verliezen
Bedankt voor je reactie altijd hoor, stelt me toch een beetje gerust Het mag van mij al morgenochtend zijn, met een goeie tempstijging!
@RoGiJuLi ik krijg plots weer een beetje slijm, maar van dat plakkerige, net als altijd voor mijn menstruatie. Mijn bmm is hard en laag... 36.8 is mijn normale temp na mijn ei, ik ben bang dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Heeft het zin om toch vanavond utro te nemen?
Nee echt nog niet de utro nemen hoor. Je ei is echt nog niet geweest. 36.8 is niet jouw normale temp na ei. Je hebt wel eens een dip gehad van 36.8, maar na ei is bij jou echt 36.9. KIjk maar eens naar je vorige kaartje
Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Maar anders heb ik nog altijd afscheiding tot een dag na mijn ei, maar nu al sinds gisterenmiddag niet meer. Ik word er echt gek van. Moet je bmm dan niet open en zacht zijn?
Van bmm standen heb ik geen kaas gegeten Wat ik wel 100% zeker weet is dat je lichaam geen robot is en elke maand weer anders kan reageren
Heb ik inderdaad ook al goed mogen ondervinden maar ik zal toch blij zijn de dag dat ik weer zwanger ben en er niet meer zo mee bezig hoef te zijn.
Ik denk dat mijn kaartje genoeg zegt... je had weer maar eens gelijk @RoGiJuLi ! Nogmaals bedankt! En we hebben toch nog gisterenavind sex gehad nu hopen dat het raak is... Mag ik vandaag met utro beginnen? Ik ben bang als ik te lang wacht dat ik weer te snel ingesteld wordt, want ik heb al hele korte lf gehad... En ff blijft het kruis maar verkeerd zetten