weet iemand dit

Discussion in 'Zwanger worden' started by samantha89l, May 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samantha89l

samantha89l Actief lid

Nov 10, 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    hallo

ik heb een vraagje ik heb vorige week vrijdag een pos ovulatietest gehad nu hebben wij donderdag vrijdag en zondag avond geklust. En nu ben ik vrij emotioneel en heb ik pijnlijke borsten kan het mis toch raak zijn of beeld ik me dit maar in??

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Het kan maar hou rekening met dat vele symptomen ook komen door dat je ongi er aan komt.
    De pijn in de borsten kan door beide komen .[ ervaring]
    Je lichaam kan /houd je graag en vaak in de maling.

Succes hoop voor mooi resultaat.

3. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Het kan nog beide kanten op!
    Het kan i.d.d. met aankomende menstruatie te maken hebben, of dat je lichaam je voor de gek houd, of de wens is erg groot en dat je juist van alles gaat voelen;)

Ik heb juist i.p.v. emotioneel juist dat ik me erg opgewekt voel, wat ik raar vind omdat ik nu 9 dagen over tijd ben en bij mij is er nog steeds geen duidelijkheid;) en het juist frustrerend eigenlijk is, maar wel erg opgewekt.

Wachten is het enige dat we nu op dit moment kunnen doen wachten op de menstruatie of een NOD met een streepje:)
    Heel veel succes;)

4. samantha89l

samantha89l Actief lid

Nov 10, 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    ja normaal ik ong word merk ik dat wel aan de buikkrampen dan heb ik normaal nooit echt last van pijnlijke borsten maar ook vandaag hebben we geklust en dat deed me best wel veel pijn dus is echt raar want daar heb ik normaal ook nooit last van

5. samantha89l

samantha89l Actief lid

Nov 10, 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    nou helaas heeft het deze ronde niet mogen lukken aangezien ik vanmorgen ong ben geworden en dat pas op de 17de dag echt balen

6. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Balen zeg:x

Maar probeer het los te laten, en positief te blijven, en het komt wanneer het komt, dus op naar de volgende ronde ;)
    Wens je heel veel succes;)

Dit kan ook komen door spanningen, je had al wat kwaaltjes en daardoor ben je misschien iets te gespannen geweest.

7. samantha89l

samantha89l Actief lid

Nov 10, 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    dankje zal eraan denken voor een volgende keer

Share This Page