Advies over bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Floor1983, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor1983

Floor1983 Nieuw lid

25 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik ben nieuw hier en zou graag jullie advies willen :). Ik zal proberen mijn verhaal zo duidelijk mogelijk te omschrijven.

Sinds begin juni dit jaar ben ik gestopt met de pil, omdat wij graag zwanger willen worden. Nu heb ik tot nu toe een erg regelmatige cyclus (26-28 dagen) en ben ik ook steeds ongesteld geworden. Nu is het zo dat ik afgelopen dinsdag een helderrode bloeding met hevige krampen heb gehad (deze hield bijna een dag aan en ik ben hier best van geschrokken), terwijl ik eigenlijk mijn eisprong zou moeten hebben. De bloeding was dus tussen 2 menstruaties in. Zwanger kan ik naar mijn idee nog niet zijn, omdat ik 2 weken geleden nog ongesteld ben geweest en nog geen eisprong had gehad in de tussentijd. Een test heeft naar mijn idee dan ook weinig zin. Wat zouden jullie doen? Toch even contact opnemen met de huisarts?

Bedankt alvast voor het lezen!

2. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Hmm, kan me voorstellen dat dat schrikken was. Was het veel qua bloeding? Sommige krijgen een lichte bloeding bij de eisprong en de eisprong zelf kan goed zeer doen... :$ Ik voelde de mijne altijd heel goed...soms een kruik erop nodig. :)
    Als je het niet vertrouwd, kun je natuurlijk altijd even naar de ha. Daar zitten deze tenminste voor. Dan ben je misschien meer gerust erover?

3. Floor1983

Floor1983 Nieuw lid

25 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was ongeveer net als een menstruatiebloeding, maar dan maar 1 dag. Ja, dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn, ik heb dat alleen nooit eerder gehad.

Deel Deze Pagina