Hoi Dames, duurde bij jullie de ongesteldheid ook langer na het stoppen van de pil? Met name over de eerste periode. Het lijkt bij mij nu erg lang te duren.. normaal gesproken is het bloeden alweer afgelopen tot bijna niets. Maarja ik zou dan eigenlijk afgelopen vrijdag weer begonnen zijn met de pil. Wat het bloeden zou doen stoppen. Ook vroeg ik me af of ik niet een dag te vroeg ben gaan rekenen. 1 dag voordat mijn ongesteldheid echt door kwam, had ik een beetje bloedverlies tot niets. Zouden jullie die dag toch meetellen? Ik voelde ook de bekende krampjes op die dag. Ben benieuwd.
Ik reken de eerste dag dat ik een klein beetje bloed verlies ook mee. Gemiddeld kan je ongesteldheid tussen de 4 en 7 dagen duren zonder de pil en varieren in sterkte. Met de pil ben ik bijv maar 3 dagen ongi. Zonder de pil 5 of 6. Waarvan 3 dagen best erg en voor de rest wat voor en nabloeding.
Hoi Lovare, bedankt voor je reactie.. ik dacht het zelf ook al... Maar ben een enorme twijfelkont haha..ik dacht: toch maar even vragen aan de andere dames.. welterusten alvast