Eisprong ene keer pijnlijker dan andere keer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosa74, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa74

Rosa74 Lid

8 aug 2007
    91
    0
    0
    Hoi

Ik vroeg me af of jullie misschien ook hebben dat de ene keer je eisprong pijnlijker is dan de andere. Of zou dat te maken hebben met misschien een keer geen echt eisprong, maar een eisprongloze cyclus? :cry:

groetjes!

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Zou ik ook weleens willen weten...
    Vorige cyclus zoveel krampjes etc. gehad rond m'n eisprong en deze keer helemaal niks gevoeld. :rolleyes:

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb altijd wel een pijnlijke periode dan, weet niet goed of het de ene keer erger was als de andere?

Succes in ieder geval!

4. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik voel altijd wel steken links of rest....maar de mate van ernst verschilt wel eens.

Ik denk dat het normaal is dat je soms iets voelt en soms niet....

5. poeipoei

poeipoei Actief lid

30 nov 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi
    bij mij verschilt het ook de ene keer voel ik niks en de andere keer denk ik heee dat zou me eisprong wel eens kunnen zijn....
    succes ermee

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Bij mij ook veschillend, laatste keer voelde ik het heel goed (met roze verlies) terwijl de keer daarvoor wel mee viel.

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    laatste keer veel pijn gehad, wel onduidelijkheid over mijn eisprong.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    ik heb het er met mn gyn over gehad, en zij zei dat het voelen wel of niet, dat dat niks zegt over een goede of slechte eisprong. Dat kan echt wisselen per vrouw en per eisprong!

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

De pijn die je voelt noemen ze middenpijn (kijk maar eens bij Google naar wat het precies is).... en het is een eicel die op spanning staat in de eierstok... Dat voel je!
    Met een beetje geluk (of pech... hoe je het maar noemen wilt) voel je dat de pijn toeneemt tot een hoogtepunt en dan plotseling heel erg afneemt... DAT is het moment geweest wat we eisprong noemen of ovulatie!

Dit kan idd de ene keer erger zijn dan de andere keer....

10. Quirine

Quirine Lid

14 jul 2006
    44
    0
    0
    Haarlem
    Ik voel mijn eisprong elke keer goed en pijnlijk!
    En altijd zit de pijn aan de rechter kant behalve deze keer: doet nu overal pijn.....
    Met een paar dagen is het gelukkig ook weer over.

11. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Wishgirl, wat interessant. ga ik even opzoeken.

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kan je deze pijn vergelijken met ongi-krampen? Ik heb namelijk sinds eergisteren ontzettende steken in mijn onderbuik, alleen 's avonds, nu is het weer weg.. Ik snap er niets van.. :(

13. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ik heb het deze maand denk ik voor het eerst gevoeld (3-4x steken in een periode van +/- 20 minuten....).
    Gisteren zou evt. de innestelling zijn geweest, ik voelde toen ook kleine steekjes en vandaag is opeens mijn temp. omhoog geschoten....
    Vind het deze maand dus extra spannend!

14. @Juniper, dat klinkt spannend voor jou.

Zelf is het de eerste keer nog maar dat ik mijn eisprong bewust aan het volgen ben. Dit omdat ik een paar weken geleden een vroege mk heb gehad. Dinsdag had ik een positieve ovulatietest en rondom dat moment had ik de volgende symptomen:

- heel erg vol gevoel.
    - af en toe wat steekjes in/rondom baarmoeder
    - boobs pijnlijk aan de zijkanten
    - iets vettiger huid (voorhoofd)
    - geen honger, vergeet te eten en er komt geen hongergevoel (mede door vol gevoel denk ik.
    - iets opgezette buik en wat gerommel in de darmen.

Herkennen jullie bovenstaande symptomen?

@Wishgirl, ik ga ook even googlen op middenpijn, want ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ik dat deze week heb gevoeld.

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Graag gedaan! Door even te lezen wat het is kan je het denk ik veel beter plaatsen...

Bij mij begint het met een trekkend gevoel en dan gaat het zeurend pijn doen en dat wordt steeds erger. Ik kan dan bijna niet fietsen... bij elke stap die ik zet dreunt de pijn door mijn buik en het zit onder de navel ongeveer in het midden...

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik heb dat ook aldoor 4 dagen en vorige maand voor het eerst een ovu test gedaan en op de 4e dag een ei
    bij mij zit het net boven mijn schaambeen

17. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik heb de ene keer ook meer als een andere keer.deze keer weet ik niet wat ik allemaal voelde,velle steken in me borst heb ik 3 dagen gehad dus ik heb weer wat nieuws ontdekt.

18. Amberkidzi

1 dec 2007
    39
    0
    0
    beveiliger
    Rotterdam
    :confused: dat heb ik allemaal niet ik voel dus helemaal niks help. Ik zou nu dus weer rond mijn eisprong zitten maar nee hoor nog geen steekje in mijn buik of pijnlijke borsten of wat dan ook. Zal ik dan wel een eisprong hebben? Ik zie hier alleen maar meiden die het wel voelen.

groetjes Amber

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lang niet elke vrouw voelt de middenpijn, zo noemen ze de pijn rond de eisprong, hoor amberkidzi...
    Dus geen zorgen ;)

Wil je het wel gericht weten... neem dan ovulatietesten...

20. Rosa74

Rosa74 Lid

8 aug 2007
    91
    0
    0
    Fijn om te horen dat het zo verschillend kan zijn, Ik heb altijd steken bij mijn eierstokken voor +/- 1 dag (klussen moet dan zelfs wat voorzichtiger ivm gevoeligheid van mijn onderbuik) en idd daarna is alles weg!

succes allemaal!

Deel Deze Pagina