Hoe doen jullie dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elin26, Dec 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Ik woon in een klein dorp, dus als ik een zw. test wil halen moet ik die eigenlijk via internet bestellen of in een andere plaats halen, omdat ik niet wil weten dat het hele dorp weet dat wij aan het klussen zijn. De mensen van de apotheek ken ik allemaal en de eigenaren van de drogist wonen bij mij in de straat.
    Nu vroeg ik mij af hoe jullie dit doen, maakt het jullie niks uit dat de mensen het weten, of halen jullie ook ergens anders een zw. test?

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Internet ;)

3. Selma2007

Selma2007 Actief lid

Nov 29, 2007
    157
    0
    0
    Yeps zekers INTERNET. Gisteren heb ik via matcare.nl een aantal ovu. testen besteld. Lagen ze vandaag al in de brievenbus. Aan de enveloppe is niet eens te zien dat het om een test gaat.

Succes! 8)

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja, ook via internet of in een andere plaats.

5. Krissa

Krissa Bekend lid

May 16, 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    niet erg origineel maar via internet.
    De webwinkel hier werkt goed en zelfs mijn man herkende de enveloppe niet eens totdat ik hem open maakte.
    Zo komt denk ik niemand er achter als jij niks zegt.

groetjes,
    Krissa

6. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Ik leef lekker anoniem in een grote stad, dus ik kocht ze wel gewoon bij de drogist. Maar sinds ik heb ontdekt dat ze op internet VEEL goedkoper zijn, koop ik ze lekker hier (mag ik af en toe van mezelf ook voor NOD testen, hihi).

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    internet of andere stad. Hier kennen we mekaar ook allemaal! Heb laatst wel een test gehaald hier maar dan bij een zaak waar ze me niet zo goed kennen (hoop ik), maar doe het het liefste niet!

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Hoi hoi,

Bedankt voor jullie antwoorden. Heb ze ook al eens via internet besteld. Maar ik heb er nu geen in huis en wil eigenlijk morgenvroeg wel testen(als ik dan nog niet ongi ben) en dan is het dus wel vervelend dat ik ze niet nu in het dorp kan halen. Ik had er eigenlijk nu geen besteld omdat ik dacht dat ik toch wel weer ongi zou worden, maar kan nu eigenlijk niet wachten om te testen. Zou mooi zijn als het zo is,(dan hoeven we 8 jan. ook niet naar de fertiliteitspoli) maar ik hoop er maar niet te veel op.

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Heb nog even een vraagje, heb net mijn mannetje even gebeld om een zw. test mee te nemen van de c 1000, heeft iemand ervaring met deze testen?

10. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

Nov 21, 2007
    1,149
    0
    0
    Ik wist geen eens dat ze ze hadden,...Wel handig, maar staat de buurvrouw dan niet plots achter je?

11. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Heb ik geen problemen mee, grote stad, grote supermarkt (Hoogvliet), veeeeeel goedkope testen (eigen merk = Perfekt) .... en een zelfscankassa! Handig!

Anders zou ik ze ook bestellen hoor!

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Daarom haal ik er daar eigenlijk ook nooit wat :)

Share This Page