Hallo allemaal, Wie van jullie heeft al meerdere zwangerschappen gehad en wanneer hebben jullie toen pos. getest? Verschilde dat per zwangerschap? Kan het zijn dat je lichaam de ene keer veel sneller of meer HCG aanmaakt dan de andere keer? Ben nu 4 dagen overtijd....3 keer negatief getest. Bij mijn vorige zwangerschap had ik op de 30e dag een hele lichte positieve test Op dag 32 was die duidelijk positief..... Nu op dag 31 dus helemaal wit, maar nog geen ongi te bekennen. Heb in mijn hele leven nog nooit zo'n lange cyclus gehad.....snap niets meer van mijn eigen lichaam, maar dat zullen jullie waarschijnlijk ook wel eens hebben Groeten Carinda
Hoi Carinda, Ik heb de vorige cyclus ook zoiets gehad. Ik was toen 10 dagen over tijd en ook nooit eerder gehad. Heb 2 testen gedaan en allebei negatief. Het kan erg raar lopen hoor zo'n cyclus Ik hoop dat het voor jou wel positief uitvalt en niet zoals bij mij! Veel succes en ik hoop dat we je snel kunnen feliciteren! Groetjes Esther
bij mijn 1e zwangerschap testte ik pas bij 2 weken overtijd positief en was toen toch al 6 weken zwanger en bij deze zwangerschap heb ik 1 dag overtijd getest positief nod had ik bloedtest zh en toen thuis test gedaan maar ik was ook zwanger van 2ling misschien dat ie daarom sneller positief was veel succes misschien is het toch nog raak bij je