Hoi meiden, Ik hoest enorm en voel dat er slijm vast zit. Nu dacht ik om een slijm oplosser te kopen bij de drogist. Maar nu vroeg ik me af of dit kwaad kan als je zwanger wil worden. Ik zit nu na mijn eisprong. Maar ja word niet mijn baarmoeder slijm vlies dan niet dunner o.i.d.? Als er ook maar een klein risico bestaat dat het invloed heeft dan gebruik ik het niet. Maar kan op internet niet echt duidelijk vinden hoe of wat. Xx
Als je gewoon een hoestdrankje bedoeld voor vastzittend slijm die kun je gewoon veilig gebruiken hoor. Het is niet zo dat dit op je baarmoederslijm werkt... Het is namelijk een drankje wat werkt als het langs het slijm komt door het dunner te maken en het wat makkelijker op te hoesten is.
Het werkt wel degelijk op je bmm slijm, maar dat wil niet zeggen dat dat negatief is. Bij vrouwen die weinig vruchtbaar slijm aanmakrn wordt juist weleens aangeraden om slijmverdunners te gebruiken.
Ja precies, dat heb ik ook gelezen. Kon het zo gauw niet meer vinden waar. Maar goed ik zit nu na mijn eisprong, wie weet wel innesteling, ja ik wil geen risico lopen dat ik ineens m'n slijm wegspoel haha. Zal misschien niet zo'n vaart lopen, maarja wil geen risico lopen natuurlijk.
Stel dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden, dan kun je je ei niet "wegspoelen" door dun slijm hoor. Ook heb je nog geen bloedband met je kind. Als je meer zekerheid wil, dan zou je altijd aan de drogist of apotheker raad kunnen vragen.