eisprong gehad, 14 dagen later nog niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jessieke, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessieke

Jessieke Lid

17 aug 2006
    17
    0
    0
    Ik had op 20 april een positieve ovulatietest, dus op 21 of 22 april zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben. Dan zou ik normaal toch mijn menstruatie moeten gehad hebben op 5 of 6 mei, maar tot nu toe nog niks te zien. Ik heb op 6 mei een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Hoe kan dit nu?

weet iemand hier een antwoord op?

Jessie

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Is dit de eerste keer dat je ovutesten hebt gebruikt? Als dat het geval is, dan kan het zijn dat je toch een langere luteale fase hebt, dan 14 dagen.
    Ik ben er door ovulatietesten achter gekomen dat er slechts 11 dagen tussen mijn eisprong en menstruatie zitten.

Het kan ook zijn dat je luteale fase eenmalig wat langer is, maar ik weet helaas niet waar dat door komt.

Misschien ben je wel zwanger, maar duurt het bij jou gewoon wat langer voordat je positief test. Bij mijn zus heeft het ook een tijd geduurd voordat ze een positieve test in handen had, terwijl ze zeker wist dat ze zwanger was.

Ik hoop natuurlijk heel erg voor je dat dat je zwanger bent! Blijven testen, he?

Liefs,
    Marla

Deel Deze Pagina