Kan dit al zo snel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nicole23, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole23

Nicole23 Lid

7 mei 2007
    42
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie.

Ik heb 6 maanden na de bevalling van me zoontje een spiraaltje laten zetten. Deze is er begin februari uitgehaald, omdat ik een ontsteking had aan baarmoeder en eierstokken. Gelukkig geen baarmoederhalskanker waar ze bang voor waren aangezien mijn moeder dit ook op zeer jonge leeftijd had.

Nou ben ik daarna aan de pil gegaan maar heb die nog geen 2 maanden gebruikt, omdat mijn vriend en ik besloten hebben voor een 2de kindje te gaan. Nou ben ik vorige maand gestopt en begin nu al wat symptoompjes te krijgen. Maar ik durf er bijna niet op te hopen. Kan het wel zo snel gaan dan?

Ik weet dat je na een spiraal gelijk zwanger kan worden, maar heb toch die pil nog geslikt en weet dat dat hormoon in je bloed zit en langer nodig heeft om uit te werken.

Beetje advies van degene die een idee hebben zou fijn zijn :oops: ben zo zenuwachtig hihihi.

Groetjes Nicole

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Sommige vrouwen moeten inderdaad ontpillen.
    Dit kan soms wel een jaar duren.
    Maar als je gestopt bent met de pil kun wel degelijk gelijk zwanger worden

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    o ja, ontpillings verschijnselen lijken op zwangerschaps kwaaltjes.

4. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    het is niet waarschijnlijk, maar het kan wel.
    Ik had me ingesteld op een tijdje ontpillen ( na 10 jaar pilgebruik) , maar was dus drie weken na de laatste pil "gewoon" zwanger.

Dat was zelfs even schrikken :)

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Direct na het stoppen met de pil ben je heel eventjes super-vruchtbaar. Maar de verschijnselen van ontpillen en zwanger kunnen idd erg op elkaar lijken!

Deel Deze Pagina