Vannacht heb ik mijn eisprong(en) gehad. Voor mijn gevoel zat er namelijk aan beide kanten een eitje klaar! Ik gebruik Clomid, dus dat zou zomaar kunnen.. Nu die spannende laatste twee weken in.. Zijn er meer meiden die nu beginnen met aftellen? Doe dan gezellig hier mee Liefs, Nen
hoiii, Ik maak van vandaag laatste klusdagje voor de zekerheid, maar dan zit het er voor mij ook op, dus ik doe mee!!!! Ei kwam eerder dan gedacht, man was net terug 2 dagen wegvoorwerk toen ik positieve ovu test kreeg, 2 dagen achtereen. gister voor het laaste ovu pijn (je ei springt toch pas wanneer pijn weg is?) Hoop op een mooi cadeautje voor ons begin september!
Hi Meiden, Ik mag al bijna...! Over twee dagen. Voel me zwanger als een beest . Maar het zou de eerste zijn, dus ik heb eigenlijk geen idee. Heb gister online testen besteld. Maar mag eigenlijk volgens mijn banner vandaag al testen. Ik moet mezelf echt dwingen niet naar de drogist te rennen. Moet gewoon nog een dagje (of eigenlijk 2) wachten van mezelf. Herkenbaar? Groetjes, Mannin
oeh spannend Maninn..Maar wel herkenbaar hoor.. Zelf moet ik nog 8 daagjes tot aan de NOD..Maar ik weet niet helemaal zeker of ik mn ei eigenlijk al gehad heb..Dus blijven we ook maar gewoon aan de klus.. We gaan voor roze dames!! Liefs, Anna
ik moet nu ook wachten.. ben heel benieuwd want het is pas ronde 1 voor ons.. ik ga er vanuit dat het niet gelukt is omdat het wel erg snel zou zijn.. maarja het kan natuurlijk wel.. ik hou jullie op de hoogte!
Ook ik ben aan het aftellen. Heb volgens mij nu mijn eisprong, namelijk erg zeurend gevoel ik mijn rechter onderbuik wat naar mijn lies trekt. Gisterenavond geklust dus hoop dat het raak is!! Groet, Jessie
Spannend allemaal meiden!! @ chillin, gaan jullie sowieso naar Melbourne als het raak is? @ maninn, hoop voor je dat je positief test meid! Zeker als je je zo zwanger voelt @ de andere meiden, nog even afwachten en dan kunnen wij ook testen!
Hoi Elsie22 en Anna84, Leuk om mee bezig te zijn hè? Zo spannend en onbekend allemaal. Ik kan er gewoon niet van werken...komt niets uit mijn handen. Wij zijn al een klein jaar bezig, maar nog niet echt serieus zegmaar. Sinds een paar maanden willen we het écht. Zullen we een: "Voor NOD Symptomen Lijstje" maken? Dan kunnen we na NOD vergelijken. En onszelf evt. de volgende ronde eraan herinneren dat we niet zo hysterisch moeten doen voor het zover is.... Mijn symptomen: * Rond eisprong ziek geweest (migraine, misselijk, duizelig) * Anderhalve week beurse, zware borsten. Vooral 's ochtends. * Af en toe moe * Steekjes, spierpijnerige onderbuik * Veel naar de wc (moeten plassen, terwijl ik niet echt hoef) * Oergezellig tegen mijn man (ahum) Jullie?
Balen Wilma. Hopelijk is het gauw raak!! Mannin, heb vannacht/vandaag mijn ei(tjes) dus kan nog weinig zeggen over symptomen. Maar daar kom ik later vast op terug
@ mannin, kunnen helaas niet meer klussen vandaag, want vriend is 5 dagen weg voor zijn werk. Gisterochtend voor het laatst geklust (was ook al tegen 12u) dus dat moet maar voldoende zijn dan....
hmmzz..Ik doe mee met 't lijstje.. Heb alleen weinig te melden: *buikpijn (vervelend zeurderig..) *ondanks vakantie..moe..
Hoi hoi meiden, Ik doe mee! Als het goed is moet ik 2 sept ongie worden. Dit is pas mijn 2e ronde dus het kan ook zijn dat de ongie eerder of later komt... Ik dacht een tijdje terug mijn eisprong te hebben, had er alle tekenen toe. Maar een paar dagen later had ik s'ochtends weer van dat slijm toen ik afveegde en dit was ook echt heel rekbaar. Heb toen die avond maar voor de zekerheid weer geklust. Maar ik ben er deze maand minder mee bezig als de eerste maand. Toen maakte ik mezelf zo gek omdat ik dacht dat ik echt zwanger was. Ik had alle symptomen maar ik werd gewoon ongie. Het was gewoon ontpillen.. Nu voel ik her en der ook wel wat steekjes en dingentjes maar ik laat me de kop niet meer gek maken. We gaan ook bijna verhuizen dus daar hou ik me nu liever mee bezig. Maar ik tel wel af hoor naar mijn NOD Spannend..... Liefs Jelisa
Oké Meiden, Ik wens jullie heeeel veel succes! Hoop dat jullie allemaal genoeg geklust hebben en ben vreselijk benieuwd naar de symptomen van iedereen (en natuurlijk welke daarvan blijken te kloppen daarna hehe). Misschien ga ik morgen al testen..en anders overmorgen en dan kom ik hier weer verslag uitbrengen... Liefs, Mannin Bekijk bijlage 11486
Wordt gezellig hier! @Nen87:ja hoor,Melbourne gaat hoe dan ook door.We zijn NL al uit,zijn nu op fam.bezoek bij mn ouders en Melbourne willen we gaan wonen,dus als het raak is,ga ik daar bevallen! Ik heb vage symptomen;steekjes en soort ongi gevoel in mn onderbuik. Ook gauw moe en sinds 2 dagen drang naar hamburgers. Maja,kan ook weer niks zijn,dus ik wil mezelf niet gek maken.
Hoi! Hier nog zo'n onzekere trien. Ik zit te wachten op mn ongi maar hoop stiekum toch weer zwanger zijn. Zit nu op cd 33 maar wel hiervoor wel een vmk gehad(dus cyclus kan in de war zijn). Zou wel hele erge toeval zijn om gelijk weer zwanger maar te zijn, maar het is niet onmogelijk.. Ook nl nog geen rode duivels te bekennen. Hier gevoelige tepels soms moe en honger! verder voel ik weinig. Ik ga nog niet testen omdat ik(nog) geen symptomen heb die mijn vorige zwangerschap wel had. En omdat het helaas wel tot 8 weken kan duren voordat je weer een normale cyclus kan hebben.
Bij mn 1e zw had ik borrelende darmen en een voorgevoel dat het raak was. Nu heb ik dat weer,maar ben zo bang voor die dooie mus...