Vandaag ben ik 5 dagen overtijd. Ik durf alleen niet te testen. heb de afgelopen maanden wel vaker getest en die waren negatief en een half uur later was ik ongi. ik durf niet zo goed nu. De andere keren was ik 1 dag overtijd nu wel langer. Zal ik toch nog een paar dagen wachten of wat moet ik doen.
5 dagen overtijd is toch best al wel een poosje,, ik zou denk ik toch een testje doen. Maar je moet doen wat zelf goed voelt
Wat zijn je symptomen? Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en tot nu toe heb ik nog geen positieve test gehad, maar ook geen menstruatie. Helaas krijg ik van de huisarts geen bloedtest. Ik moest afwachten. en daar kun je het maar mee doen. echt belachelijk, maar goed als ik jou was zou ik testen, is die nog negatief dan over een paar dagen weer testen. x Linda
Kijk als je een standaar cyclus had van 30 dagen en je ben nu 5 dagen overtijd, dan zou ik toch testen. Ik snap het volkomen, je bent bang voor een teleurstelling, maar aangezien je dit keer al 5 dagen over je NOD bent, wie weet is het wel raak.................. Ik duim voor je. Laat het effe weten.
echt sympthomen heb ik niet. Wel ben ik de hele week al erg moe lig al om half 9 te slapen en s'morgens kan ik er niet uitkomen. En mijn (.)(.) zijn erg gevoelig verder niets. Heb jij wel sympthomen
ik zou ook testen meid.. misschien ben je wel zwanger, ik heb het ook gehad een keer, na de test binnen een half uur ongi, maar dan weet je ieder geval waar je aan toe bent... is de test alsnog negatief wil dat ook niet meteen iets zeggen natuurlijk, maar misschien spatten de strepen wel van het venster af.. *Succes*
5 dagen over tijd als je altijd een cyclus van 30 dagen hebt is toch wel lang! Ik snap je angst heel goed hoor, maar ik zou denk ik toch een testje doen... Heel veel succes en ik duim voor een vette positieve uitslag!
Dat vind ik wel symptomen hoor. Ik ben ook erg moe, gespannen borsten, veel plassen, maagzuur, licht misselijk, opgezette onderbuik, af en steekjes en krampjes in onderbuik en hierin ook een zwaar gevoel net alsof er een steen in zit. x Linda
Meid bij mij waren de zere (.)(.) de doorslag, ik had er zo'n last van dat ik moest testen. Ik was ook heel moe, maar dacht dat het door de verhuizing kwam. Druk druk druk, weet niet eens wanneer ik zwanger ben geraakt. Als je nooit zere (.)(.) heb voor je ongi en nu wel, dan zou ik zeggen ga testen.
heb er net met manlief over gehad en hebben afgesproken als we vrijdag nog niet ongi zijn we dan gaan testen. Ik weet het dat duurt nog lang maar wil nog even wachten want die testen zijn niet goedkoop
Succes met het wachten en ik hoop echt dat jullie een prachtige positieve test krijgen! De testen van de Kruidvat zijn niet duur en wel goed (de 2 voor 5 euro). Ik ben er tenminste erg tevreden over!
Nou dames toch net met manlief een test gedaan. De test streep was heel duidelijk - en heel licht was er ook een verticaal een streep te zien. Zit nu te trillen achter me laptop ga zo meteen naar de winkel om een andere test te halen. Welke kan ik het beste halen
Hoi Natjuh Ik kan je angst voor teleurstelling helemaal begrijpen! Maar idd 5 inmiddels 6 dagen is best lang. Ik ben blij dat je inmiddels je test hebt gedaan. Bij die van de kruidvat had ik bij de negatieve test ook een lichte vertikale streep. Een vriendin zei zolang ie tweede lijn er duidelijk staat ben je zwanger. Er zit ook een goedje bij zodat je de test kunt bewaren Als tweede test zou ik ook zo'n indicator van CB halen. Dan weet je het iig zeker. Proficiat! Liefs Jinne