@suzie79:ik ben ook heel labiel deze dagen.Gisteren als een klein kind zitten janken omdat mijn man zijn gloednieuwe zonnebril had laten vallen. Sinds gisteravond heb ik ineens veel,meer afscheiding,maar ik weet niet waarom? Vanmorgen een hoop gerommel in mn buik,dat wast eigenlijk. Oja,en borsten zijn licht gevoelig.
ja ik kan ook snel huilen, en borsten heel licht gevoelig, maar vooral linkerkant buik heel gevoelig. Maar kan helaas ook gewoon menstruatie zijn...Heb eigenlijk hele nacht last van buik gehad, maar voelde wel voornamelijk als ongestelheidsklachten:x @wieweet: klinkt wel spannend hoor! @elsie: mannen kunnen ook best goede intuitie hebben..toch? dus who knows
ja ik ben extra labieldeze dagen. nou ja labiel, emotioneel, sluimerend nerveus ofzo. wil eigenlijk alleen maar bij mijn man zijn en hij is al 2 weken alleen maar weg voor zijn werk, morgen wil hij weer uit. Ik wil thuis met zijn 2... vandaag tmp gestegen, 37. heb nu 2e dag soort ongi pijn di door mijn buik straalt. Maargoed, heb inmiddels alles wat je kunt voelen wel eens gevoeld, ga me er niet door laten gekmaken. hoest met jullie? x
Hoi allemaal, Heb een tijdje over jullie schouders meegelezen... En vroeg me nu iets af: jullie zeggen allemaal vrij snel na je eisprong van alles te voelen. Is het zo dat als je niks voelt, je niet zwanger bent? Wij hebben deze maand namelijk echt heel veel geklust, niet krampachtig maar gewoon omdat we zin hadden. En nu zou mn eisprong geweest moeten zijn, maar ik voel of merk echt nog niks. Hoop wel echt dat het deze maand raak is, maar als ik jullie verhalen zo lees begin ik me eigenlijk een beetje zorgen te maken...
Nee hoor,het kan dat je totaal niks voelt.Bij mn dochter had ik ook geen symptomen,alleen borrelende darmen,verder niks.
We hopen gewoon allemaal dat alles wat we denken te voelen duidt op zwangerschap, terwijl het bij mij wsk eerder ongesteldheid is..Maar ja je hoort van alles en iedereen heeft weer andere (of geen) voortekenen van zwangerschap... dus alles is mogelijk.. en alle kleine krampjes die je vroeger niet eens opmerkte worden opeens hele belangrijke tekenen... ..Inderdaad om gek van te worden:x
Super gefeliciteerd!!! wow fijn hoor, zal vast een dikke streep worden en idd drie keer moet scheepsrecht zijn! Maak je niet teveel druk over eventuele dingen, maar probeer van het moment te genieten, da's ook goed voor de vrucht Slaaplekker straks
Gefeliciteerd Lilo23!Vandaag geen symptomen,borsten licht gevoelig met opstaan,maar kan ook pms zijn.
Dank je wel helena115,vind t heel lief dat je dat zegt. Ik duim ook voor jou lieverd. Zo fijn dat we mekaar hier kunnen bemoedigen.: )
Gefeliciteerd Lilo23!! Hartstikke mooi. En Suzie79, heb je al getest????!!!!??? Iedereen veel succes met de eieren weer!
he meiden gefeliciteerd met de positieve uitslagen dat is echt super nieuws. Ik had als ik het goed heb zo rond mijn 19e mijn eisprong. de 18e 19e en 20e ben ik geinsimineerd...het is nog even wachten maar het blijft spannend. Voor mij is het pas de 2e ronde. Ik voel dus helemaal niks terwijl ik normaal gesproken allang menstruatie klachten had........Heel soms heb ik een licht overgevoelig gevoel aan de zijkant van mijn onderbuik. Ik hoor jullie hier allemaal over symptomen praten maar ik voel nog niks.....hoop dat dat ook goed nieuws kan zijn... liefs clairette
dan hoop ik dat het bij mij een goed teken is ik ben me altijd heel bewust van wat ik voel in mijn lichaam dus duim alsjeblieft voor me dan komt onze droom hopelijk ook uit
Hallo allemaal, Nog 3 dagen en dan is mijn NOD. Maar we verwachtn nog niets. Het is pas ronde 1 voor ons. Maar ik vind het toch wel spannend. Hebben jullie ook zijn migraine gehad na het stoppen met de pil?
Chillin, over 6 dagen is mijn NOD en ik heb ook alweer die gele afscheiding. Bij mij betekent het helaas altijd dat de bruine afscheiding eraan zit te komen en dat we dus doorgaan naar de 19e ronde...
Hoi Emma,ik had ook al een slecht voorgevoel... Ga dr maar vanuit dat het weer niks geworden is. Voor ons betekent het na 8 jaar alsnog de mm in. Maar ja,het is nog geen vrijdag.
Iedereen heeel veel succes, ook ik mag bijna testen.. Ik test alleen niet op de dag van mijn banner, maar ik probeer het vol te houden totdat ik echt overtijd ben Ook ik voel me zwanger, maar goed, het kan natuurlijk ook de symptomen zijn van een aankomende ongi.. we wachten (on)geduldig af..
@ Sammy, wat leuk jij bent ook "beginnend probeerder" ! Voor mij is dit ook de eerste ronde, vind het erg spannend. Leuk om te lezen he het forum, alhoewel ik moet zeggen dat het niet helemaal goed is voor mij.. ga ik er heel erg mee bezig zijn!
8 jaar alweer, meid hoe houd je het vol? Ik zit al helemaal in de put en wij zijn nu 18 maanden bezig, als het bij ons nog 7 jaar duurt dan zit ik in een inrichting denk ik