Eisprong gehad en nu aftellen!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nen87, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    beetje bruinverlies en is iets donkerder geworden,dat betekent bij mij meestal einde oefening.: (

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Chillin das balen. Zo begint het bij mij ook altijd helaas :x

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #83 Nikske89, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    Nog even moed houden chillin! Kun je anders niet alvast een testje wagen? Ik kan me namelijk voorstellen dat 3 dagen nog erg lang kunnen duren.

Ik heb sinds vanacht al het gevoel dat ik ongesteld moet worden, krampen links bij mijn lies. Ik heb ook echt heel raar geslapen, heel licht en onrustig. Herkend iemand dit??

Pfff kon ik maar al testen :p haha

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Niemand die dit herkend ?!?

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Waar is iedereen gebleven :p ???

Joehoeeee....

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Hier!!!!!hahaha!Ja,ik heb getest:negatief.
    Bruinverlies is nog hetzelfde maar ik ga ervan uit dat ik gewoon ongi ga worden.
    Het lukt al 8 jaar niet,waarom zou het nu wel lukken??
    Ik bereid me voor op de mm.
    Had een k*tdag vandaag,zag babyschoentjes en kreeg gelijk tranen in mn ogen...misschien is er iemand die dit herkent?

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Chillin,

:( Vind het echt super kl*te voor je. Het is je echt gegund. En het is niet gek dat je eens een baaldag hebt en moet huilen bij babyschoentjes. Niemand die je dat kwalijk neemt!

Wij zijn "pas" 7 maanden bezig en dat voelt soms al als een eeuwigheid terwijl we ECHT NIET mogen klagen.

Ik hoop voor jullie dat er snel een wondertje in je buik mag groeien!!!

Een digi knuffel om je een riem onder het hart te steken

8. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    @Chillin: yep... Ik kwam net thuis van mijn werk en wat zat er in de brievenbus???? Die $^&*()&^%$$### Wij jonge ouders... Ik heb al zo vaak gebeld dat ik een mk heb gehad, nu zat er een briefje bij dat ik de blije doos kan ophalen. Nou ja zeg!:x

Maar goed, normaal haalt mijn man de brievenbus leeg, maar die is op pad vandaag. Hij gooit hem altijd direct weg zodat ik hem niet zie, haha!;)

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Knetters...8 jaar. Dat lijkt me heel moeilijk! Dikke knuffel vanaf deze kant van t scherm!
    Ik hoop dat je heel snel zwanger mag worden.

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @chillin,

wat klote meissie! Hoop toch echt voor je dat jij hier binnenkort kunt melden dat je toch echt zwanger bent. Had je bij je dochter ook zo'n moeite om zwanger te worden?

@suzie,

Ja mijn verschijnselen lijken leuk maar het is denk ik gewoon mijn eisprong hoor. Daar krijg je bijna de zelfde verschijnselen van. Mijn temp. was van morgen gewoon 36,9 (normaal 36,3) maar dit is ook weer normaal na je ei. Ik reken dus nergens op. Als je ziet hoelang er gemiddeld overheen gaat voor je zwannger wordt ben ik nog niet aan de beurt.

We wachten en wachten en wachten tot we er gek van worden....

11. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    uhm die ovulatietesten van sensitest werken dus wel.... helaas ben ik er daardoor achter dat mn cyclus er dus anders uitziet dan ik dacht!
    Ik heb niet op de 11 dag mn eisprong, maar later.
    de 13e dag werd de ovu test eindelijk duidelijker, de 14e piekte hij en de 15e voelde ik idd wat op lichte menstruatiekrampen lijkt. Vnamorgen is mijn temp 0.5 graden omhoog gegaan.
    Ik heb mn ei dus laat in mn korte cyclus en dus maar een korte lutaele fase.
    Nu afwachten :)
    Wel handig dat ik daar nu achter kom, vorige maand geen testen gebruikt en dus finaal mis geklust :)

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    @Marjand:nee,van mn dochter was ik binnen 2 rondes zwanger.
    Weet niet wat er aan de hand is,bruinverlies zet(nog)niet door en had vanmorgen scherpe steken in mn onderbuik.
    Maar ik zit te shaken hier want we hebben net een aardbeving achter de rug!

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat meen je niet is het ernstig?

14. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja,7.4 op de schaal van Richter zag ik net op tv.Vond het echt doodeng want wij zitten op 19 hoog.Was echt ff paniek net,maar hier is iedereen ok.

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zo dat is wel een heftige ja! Gelukkig zijn jullie gespaard sterkte verder...

16. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @Chillin wat een schrik!

Mijn ongi pijnen die ik vlak na ei had zijn sinds gister weg. voel af en toe lichte prikjes, niet noemenswaardig. Die dagen ook beetje branderige tepels, nu ook weg en beetje pijn aan rechtertepel.
    Zaterdag ging ik plassen voort slapen en verloor ik met plassen 2 witte sluimpropjes/bolletjes.

(herkend iemand dit)

Normaal heb ik vanaf dag of 4 voor od opgezette borsten , nu niet.
    Zal wel weer niet...maar het is toch anders dan anders.
    Zal komende dagen wel weer aan forum geplakt zitten:)

Duim voor een 2e streep voor ons allemaal!

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    wordt voor jou ook spannend helena!

18. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL

Wij lopen gelijk wat betreft de ovutest dagen Marjand! precies gelijk. Mijn 1e ronde, even wennen allemaal echt retespannend.

Maar als ik hier zo rondkijk ben ook ik nog lang niet aan de beurt, vele wachtenden voor me. Succes allemaal meiden!! 2010 belooft een heel mooi jaar te worden

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Bruinverlies is nu heel donker,ik voel een naderende ongi maar nog geen bloed.

20. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    He meisjes,
    Hoe is het hier? Ik hoop ook op een heel vruchtbaar 2010! Jee!

Wat heftig Chillin zag het net op het nieuws! Familie van mijn schoonzusje woont in bandung.hoop dat het goed met ze is..
    En ik hoop dat je bloed wegblijft!

@helena125 heb ook wel eens slijm bolletjes gehad..maar bij mij wees dat helaas niet op zwangerschap..maar heb geloof ik wel ergens gelezen dat dat er wel op kan duiden hoor, maar ik weet het niet.

Hier nog steeds onzekerheid alom..inmiddels op cdag 39..na gebruik clomid...Heb nog steeds heel licht gevoelige borsten en heb het wel snel warm, temp was voor mijn doen nog steeds hoog 36,8.

Nog steeds flinke pijn in buik, alles in onderbuik voelt zeer gevoelig en opgezwollen (als bal), mn links, maar gister toen ik hoestte had ik rechts een soort kramp. Seks lukt ook niet meer.. zo gevoelig..Herkent iemand dit als eerste symptoom zwangerschap...;)?

Nou fijne avond!

Deel Deze Pagina