Eisprong gehad en nu aftellen!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nen87, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Helaas...ik ga door naar 27 sept.

Trouwens,Bandung is vrij zwaar getroffen zag ik op het nieuws.Hoop dat je familie ok is.

2. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    He wat jammer dat je ongesteld bent..*&^%#!!!

Ja maak me ook echt beetje zorgen, hoor ook geen geruststellend berichtje terug van mijn schoonzusje op mijn sms..maar de electriciteit ed zal ook wel plat liggen daar in bandung (?) dus mogelijk heeft ze ze nog niet eens kunnen bereiken...he jakkes..natuurrampen zijn zo vreselijk en roekeloos

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Chillin,

Klote meid, waarom nou weer he? Het hoefde toch niet perse door te zetten.... En kijk je wel uit daar, met die aardbevingen?

@Lucky bird,

Leuk zelfde cyclus dus eigenlijk.... ik voel me nog steeds niet anders dan dat ik me zou moeten voelen geloof ik. Wel verdeeld over de dag soort steken ik mijn buik soort van krampen. Maar ook dat is normaal na je ei.... Grrrr het zou verboden moeten worden die vage klachten. Daar wordt ik alleen maar onzeker van.

Ik ga werken spreek jullie later,

Liefs

4. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zelfde cyclus dus eigenlijk.... ik voel me nog steeds niet anders dan dat ik me zou moeten voelen geloof ik. Wel verdeeld over de dag soort steken ik mijn buik soort van krampen. Maar ook dat is normaal na je ei.... Grrrr het zou verboden moeten worden die vage klachten. Daar wordt ik alleen maar onzeker van.

Ik ga werken spreek jullie later,

Liefs[/QUOTE]

ik voel ook niks. Ik werd al heel hoopvol van wat ministeekjes, maar lees dat dat normaal ook altijd na je ei is? wist ik niet, nooit op gelet. pff...Werk ze allemaal!

5. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL

balen zeg...

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Nou ik ben er gister niet geweest, moest op examen van mijn cursus kinderpsychologie en ik had net dus weer heel wat bij te lezen.

Nou chillin dat zal spannend zijn geweest zo hoog en dan een aardbeving, gelukkig zijn jullie ongedeerd. Kl*te zeg die ongesteldheid, had zo gehoopt dat het weg zou blijven bij je.

Ik heb echt zo'n raar ongi gevoel al een paar dagen, begon zo'n 5 dagen na mijn ei al. Normaal heb ik dat nooit zo snel. Verder heb ik nergens last van. Behalve af en toe wat misselijk maar ik dacht dat dat van de examen stress zou komen. Ik wil me niets verbeelden maar het wachten is zooooo moeilijk.

Nou meiden, ik hoop dat we nog wat positieve testen mogen krijgen in september.

Liefs, x

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Iemand die vandaag mag testen?? Of gaat testen??

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden,

Ik heb vandaag 9 dagen na mijn ei een paar klodders beige afscheiding gehad. Wat betekend dit meestal bij jullie?

Normaal let ik er niet zo op, maar nu was het echt opvallend.

Ik hoop op een reactie!

9. Senajo

Senajo Lid

3 sep 2009
    7
    0
    0
    Gezondheidszorg & Gastouder aan huis.
    Brabant
    Hier als het goed is de eisprong ook weer achter de rug.
    Wat last van mijn buik nu en dan, maar lijkt me nogal vroeg om al van een prille zwangerschap te zijn?:(
    Heb denk ik zondag of maandag mijn eisprong gehad en is goed benut:D

Sinds vandaag zwaar en gespannen gevoel in onderbuik en toestraks een uur lang een vervelende kramp onderin mijn buik.

Nou ja, we kunnen niks anders dan afwachten he;)

Groetjes Senajo!

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Volgens mij zeggen ze dat je 5 tot 7 dagen na je ei innesteling kan hebben.....

Beige afscheiding? Ik heb geen idee wat dat is.

Zal ik ook even smerige details vertellen.... :D ik heb last van soort klodderige afscheiding.....:)

En blijf krampjes/steekjes voelen in mijn onderbuik in de buurt van mijn liezen.... Wordt ik nu al ongesteld?! Hoop het niet.... Weer wachten....

11. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Hier nog steeds wittige afscheiding, geen bloed....
    ( :) )

durf niet eens meer te broekloeren....

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    oeeeee spannendddd!! Ik duim voor je!!!8)

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Na veel onzekere dagen (mini roze vloeien tussendoor), heb ik naar mijn weten vandaag (dag 19) mijn ovulatie!

Mijn cyclus is dus onregelmatig, dus ik vraag mij het volgende af:
    Als ik nu op dag 19 zit, dan moet ik er 14 dagen bij optellen, wat betreft de begin van de menstruatie dag zou zijn.
    Dan kom ik op een cyclus van 33 dagen.

18 aug was dus de eerste dag van mijn laatste menstruatie
    + 33 dagen = 19 september.
    Betekend dat ik zo laat pas kan gaan testen (als de menstruatie uit blijft natuurlijk)???
    Zo laat pas??????????????????????????????????????

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @zijvandehoek.... ja, zo laat pas ;) erg he, dat wachten!?

Ik heb mijn inmiddels ook al gehad, een paar dagen geleden. Dus ik mag ook mee aftellen! Al verwacht ik er niet zo veel van... ik denk er eigenlijk ook niet zo veel aan.
    Vorige ronde begonnen de kwaaltjes pas 4 dagen voor NOD. Ik denk zelfs dat ik de innesteling heb gevoeld... ik werd snachts wakker met ongipijn en dacht dat ik vervroegd ongi zou worden. Al snel trok die pijn weer weg en testte 4 dagen daarna posi. Helaas maar 2 dagen blij mogen zijn :(

Groetjes Cyntje78

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dit wordt met recht een uitschieter wat cyclus betreft.
    (Als ik het maar haal he)!
    Ik heb gelezen, als je in mijn geval 20sept mag testen, dan zijn er extra secible testen, zodat je 4 tot 6 dagen daarvoor mag testen.

Is dat zo, of kan ik maar gewoon beter voor veiligheid kiezen en netjes afwachten????

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff wat een dag vandaag. Ik ben mezelf gewoon lastig! :(
    Ik ben al de hele week licht misselijk met vlagen en vandaag kan ik echt niets of niemand in mijn buurt hebben. Alles irriteert me en om het minste staat het huilen mij nader dan het lachen.

Gister hadden we een bruiloft van vrienden en ik werd door 2 mensen aangesproken of ik niet zwanger ben?!?!

Ja zou ik dan het liefst hebben geroepen natuurlijk, maar ik moet nog 6 dagen wachten met testen. Word gek van onzekerheid!!!

Hoop zo ontzettend dat het deze maand raak is.

@ Helena115: Al gestest?? Ik duim voor je!!

Nog andere meiden met positief nieuws?

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dus al mijn symptomen op een rijtje:
    * 5 dagen na mijn ei steekjes in mijn linker lies
    * 8 dagen na mijn ei heel raar geslapen
    * 9 dagen na mijn ei melk achtige afscheiding (gedurende 2 dagen)
    * Elke dag wat misselijk, met vlagen!
    * Sinds vandaag wat lastig en huilerig

Wat denken jullie???

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @zijvanopdehoek.... het beste is toch echt afwachten.... Het kan nl zijn dat je voor je NOD al licht positief test, maar dat je toch gewoon ongi wordt omdat het vruchtje niet goed ingenesteld heeft gezeten :( En dan is de klap alleen maar groter. En vaak maakt een lichaam niet zo snel HCG aan en test je nog negatief en dat is ook een teleurstelling terwijl je misschien wel al zwanger bent.

Groetjes Cyntje78

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Was net aan het schrijven. Staat bijna mijn schoonmoeder achter mij. Poink! Meteen alles weggeklikt, dus nu ff opnieuw.

Dank je Cyntje78.
    Zij van de hoek gaat braaf wachten.
    Aftellen dus:
    15 dagen.

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @ zijvandehoek,

ja wilde ik ook zeggen, juist die laatste dagen voor je nod gaat er bij veel mensen nog wat mis. Stel je zelf niet te leur...

Wij tellen met je mee.....:D

@niske,

Rot he die onzekerheid..... ik moet ook wachten tot volgend weekend. Ik haat dat wachten ik ben zo benieuwd. Heb deze maand ook verschillende kwaaltjes. Ik heb de hele tijd een soort zeurderig gevoel in mijn buik en af en toe van die steken. Maar dat hoeft helemaal niks te zijn... We gaan dus gewoon rustig wachten.....:x

Deel Deze Pagina