HELP, Ik word gek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joo, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joo

joo Lid

21 sep 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

IK wil ff wat kwijt. Ik ben 2 juni gestopt met de pil. Daarna ben ik netjes 2 keer ongesteld geworden. De laatste keer was 4 augustus. Nu al die tijd niks. Ik heb bloed laten prikken. niet zwanger. Ik word gek. Nu moet ik van de dokter nog 2 maanden wachten. Wat moet ik........maar afwachten.

Groetjes Jolanda

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hoi Jo, helaas kan je niks anders doen dan wachten, je lichaam moet zelf willen. Ik weet wel dat er iets is wat je kunt slikken van de etos of kruidvat wat je kan helpen met het opgang brengen van ongi. Maar weet de naam helaas niet. Hoop dat iemand anders het wel weet.

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Dat heet Etos Zwanger Worden, het schijnt idd bij veel dames te helpen om de cyclus op gang te brengen, zit volgens mij ook direct foliumzuur in...

Het vervelende met het stoppen met de pil is dat je lijf echt door de war is, ik had gelukkig ook de mzzl direct weer 2 regelmatige cyclussen te hebben. Over 5 dgn is mijn NOD, uiteraard hoop ik dat deze niet komt en dat ik zwanger ben...maar heb ook ondervonden dat je lijf een aardig spelletje met je speelt...

Helaas lijkt het ontpillen, een naderende ongi en zwangerschapsverschijnselen erg veel op elkaar!

Succes met zwanger worden meis!

4. joo

joo Lid

21 sep 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reactie.
    Ik snap het allemaal wel alleen je blijft er zo mee in je hoofd zitten. Ik ga vanmiddag gelijk naar de Etos. Wie weet helpt het. We hebben ook niet haast. Maar soms wordt je er onzeker van.

Groetjes jolanda

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Joo,

Tuurlijk blijf je ermee in je hoofd zitten, en wordt je onzeker! Begrijp je helemaal!! En ook al heb je geen haast om zwanger te worden, je wilt wel graag dat je lijf doet wat ze moet doen...dusseh op naar de Etos idd en hopen dat dat helpt meid!

Knuf

Deel Deze Pagina