Hier ook aan het wachten heb 29 januari mijn NOD. Voel of wil van alles voelen. Van buikpijn tot gespannen borsten. Diepe zucht
Ik moet nog tot de 23e wachten. Ik ben superongeduldig! Qua symptomen valt het allemaal heel goed mee. Of dit nu een goed teken is?! Ik heb enkel een 'zwaar' gevoel in mijn baarmoeder en af en toe wat steekjes. Moeilijk om uit te leggen. Ik ben me bijna continu bewust van zijn aanwezigheid, dat omschrijft het wel min of meer. En ik heb voor de eerste keer sinds dat we proberen last van pijnlijke tepels. Niet heel erg pijnlijk, maar al sik eraan kom doen ze toch wel zeer. Verder niets! Hopen doe ik toch weer iedere maand, symptomen of niet. Tot nu toe wezen die symptomen jammer genoeg op niets
Wij lopen precies gelijk. Ik had ook mijn eisprong op 10 januari en kan dus ook de 24e testen. Weet alleen niet of ik dat ga halen, kan nooit zolang wachten, hihi! En jij, gaat het jou lukken niet eerder te testen?
En wachtende dames, hoe gaat het vandaag? Voelen we al verandering of juist niks meer? Hier vandaag geen drukkend gevoel meer in de onderbuik. Heb vandaag wel een beetje last van hoofdpijn, een zeurend gevoel. En af en toe wat gevoeligheid in de borsten....pfff, blijft lastig dat wachten!! Ben benieuwd naar jullie verhalen
Hoi meiden ik heb sinds gister ineens pijnlijke bosten en dat heb ik nooit gehad. Bij mijn vorige Zwangerschap was het juist andersom 7 maanden giga pijnlijke borsten en de 8ste maand totaal niet en bleek ik zwanger te zijn en nu nooit geen pijnlijke borsten gehad en nu sinds gister wel dus word wel ff spannend. @ zonnetje79 ik weet ook niet of ik zolang kan wachten denk dat ik zaterdag een test probeer en jij?
Hallo, Spannend allemaal. Ik wacht op de post, heb testjes bestelden kan echt niet meer wachten. Ga vanmiddag testen!!! Heb de laatste paar dagen ook veel steekjes in de buik gehad en gister beetje bruinig slijm had ik bij de eerste ook alleen toen veel meer bruin slijm. Post komt pas na 3 uur..pffffff:x
Ooooh spannend! Ook ik mag volgende week weer gaan testen! het blijft elke keer weer een zenuwslopend proces he?!.. En die weken duren zo lang.... dat wachten is niks voor mij!
Hallo Lady's ook ik zit op het wachtbankje. NOD 29 januari. Mijn innestelingsdag zou rond 20 januari zijn, mooie datum aangezien ik dan 30 jaar wordt. Maar verwacht er niet te veel van, zijn al een tijdje bezig. Wel deze maand om de dag geklust. Heb nu last van een soort spierpijn onderin mijn buik, met steekjes, ook wat last van mijn onderrug. Ook als ik 's ochtends vroeg koffie drink houd ik de hele ochtend een heel vol en zwaar gevoel in mijn maag. Wie heeft daar nog meer last van? Maar het hoeft allemaal niets te zeggen, had ik vorige maand volgens mij ook wat last van. Wens jullie allemaal succes met wachten en hopen er maar het beste van, gun het iedereen! Ik blijf positief. xxx
Ik wil wachten tot zondag, 2 dagen voor NOD en dan een testje doen. Heer verradelijk want heb er nog thuis liggen van de vorige periode. Maar moet zeggen dat ik me wel heel anders voel dan de afgelopen maanden na de eisprong. Toen had ik overal last van en nu valt het wel mee...misschien een goed teken??
Hey dames, hier nog eentje op het wachtbankje. Ik heb rond 26-28 januari nod. Vind het erg spannend, hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn. Ik denk dat ik zondag of maandag mn eisprong heb gehad. Ik voelde zondagavond en ma. ochtend steekjes. Wanneer springt je ei dan? Wie weet dat? Springt je ei dan op het moment dat je wat voelt of daarna pas? We hebben vrijdag, za., zondag en dinsdag geklust. Ik hoop dat het genoeg was (het wordt op den duur echt zo'n verplichting en das ook niet goed ). Ik weet na zoveel rondes ook niet meer wanneer ik nu goed klus. Maar ja, het is toch afwachten...
Ik moet ff op wachtbankje tot volgende wk vrijdag,maar mn manlief zeg dak zwanger ben. Vorige week mn eisprong gehad,gebruik ovutest,en veel geklust En last van kwaaltjes,steken in buik,btje gevoelige borsten,en lage rugpijn. Ik voel mezelf ook anders eigenlijk........ Alleen had ik vanmiddag een proppie slijm met afvegen (beetje romigwit), wat dat was week nie,iemand idee? xxx
Nou bij mij is het nu ook wachten wachten en wachten. Ik kan net als jij de 30ste testen. Heb erg veel last van steken in mijn onderbuik en af en toe vlagen van misselijkheid. Hoop zo dat het goed is zijn al een aantal maanden bezig. Maar ik zal zeker ook voor jou gaan duimen!!
Ook ik zit op het wachtbankje.. Hebben in mijn vruchtbare periode voor het eerst echt om de dag geklust Ik heb 3 dagen het zuur gehad al kan dit waarsch niet van een eventuele zwangeschap komen want mijn innesteling zou pas rond de 21ste zijn En kan pas rond de 31ste testen... Brrr ik kan weer niet wachten. Iedereen weer heel veel succes met deze ronde Juutje
Ik ook op het wachtbankje kan op zn vroegst zaterdag testen! Superspannend dus"........... Geen idee of hetdeze keer raak is....!