Eisprong gehad en nu afwachten..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maanopkomst, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Gefeliciteerd Isamama!

hier ook op t wachtbankje.. 30/31 januari nod...
    buiten gevoelige borsten en vandaag een vreselijk grote eetlust verder niks, innesteling zou volgens zp ook pas de 22ste zijn.. how knows...

Sweetheart balen, volgende ronde beter...

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hier op 29 of 30 mn nod, eisprong was op de 15e....
    vind het ook zo spannend! hoop dat het deze maand wel raak is! heb tot nu toe weinig klachten, alleen sinds vandaag krampen in mn onderbuik die uitstralen naar mn liezen...
    spannend weer hoor!

3. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hoi dames!

Ik zou graag met jullie mee willen komen kletsen :)
    Volgende week vrijdag (27 jan) heb ik mijn NOD.. en zondag 08 januari heb ik mijn ei gehad (dmv ovu testen gevonden :D)

Ik zal me wat beter voorstellen, ik ben 24 jaar en over een kleine maand wordt ik 25. Mijn vriend en ik zijn 6,5 jaar samen en wonen een jaar samen. We zijn pas in de 2e ronde voor ons 1e wondertje.

Mijn 1e cyclus (na stoppen van de pil) was 37 dagen en die daarna 36, dus redelijk regelmatig al zeg ik het zelf. Ik denk niet dat ik nu nog aan het 'ontpillen' ben. Heb nog nergens echt last van. Af en toe denk ik dat ik iets voel, maar denk dat ik me dat dan inbeeld :) Probeer niet al te hoopvol te zijn, mocht ik ongi worden is de klap niet zo zwaar... denk ik...

Al moet ik toegeven dat het wel heel erg leuk zou uitkomen als ik nu zwanger zou zijn.. :) Dan zou ik het met de verjaardag van mijn vader tegen iedereen kunnen zeggen, omdat ik dan 12 weken zwanger zou zijn! Maar... nu eerst nog een lange week wachten :)

liefs!

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Trouwens.. lees net dat Baby90 het over innesteling had.. volgens de calculator zou de innesteling 17 januari zijn.. ik had toen wel een klein druppeltje bloed in mn slipje zitten! Dat heb ik nog nooit gehad tijdens mijn cyclus! Ook niet voor, tijdens en na de pil! Zou het...??

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    dat zou goed kunnen kiewie! nog een weekje in spanning zitten en dan heb je het verlossende antwoord!
    duimen duimen en nog eens duimen!

6. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik heb mijn duim helemaal bont en blauw gezogen hihi maar ik duim ook voor jullie!!!

Ben echt blij dat we deze spannende tijd met elkaar kunnen delen, want mn vriend wordt gek van mij ;):D

7. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Hallo dames,

Ook ik moet nog even afwachten. Eisprong vermoedelijk op 18 jan gehad en NOD is 1 februari.
    Dat wachten is verschrikkelijk en ik ben enorm bewust met mijn lichaam bezig. Zo vervelend dat je twee weken moet wachten. Hoop dat het gaat lukken deze keer (7e ronde)

8. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    @isamama gefeliciteerd wat leuk
    @sweetheart86 balen zeg dat je ongi bent geworden
    en de rest nog allemaal in spanning ik kon het niet laten ik heb donderdag een test gedaan en die was nega dus verwacht niet veel meer maar het was natuurlijk wel 5 dagen te vroeg dus het kan nog wel, heb wel nog steeds zere borsten en gister avond maagzuur.
    ik denk dat ik nu maar wacht met testen tot dinsdag.
    wou eigelijk morgen ochtend een test doen maar denk dat hij niet na 2 dagen ineens posi is wat zouden jullie doen.

9. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @dolfijntje: 5 dagen voor NOD zegt nog niks. Ik weet dat afwachten verschrikkelijk is, ik heb de afgelopen maanden ook al veel testen gedaan (kruidvat wordt rijk door mij :)
    Ik zou gewoon nog even wachten op NOD hoe moeilijk dat ook is. Ik duim voor je

10. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    ow maagzuur,dat had ik vannacht toen ik wakker werd.
    mijn man zeg dat ik zwanger ben, ben benieuwd,moet nog wachten tot donderdag dan mn NOD,heb wel gevoelige borsten en begin al met afscheiding:( normaal pas 1 dag voor NOD.
    afwachten dus..............duurt lang:x

11. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    erg is dat he dat wachten ben er deze maand ook heel slecht in de maanden ervoor had ik er niet heel veel moeite mee maar nu kreeg ik sinds dinsdag pijnlijke borsten en woendag en donderdag deden ze giga zeer en dat heb ik in al die maanden niet gehad maar sinds vandaag al weer een stuk minder.
    wel veel afscheiding maar dan heel dik en klonterig sorry voor de details maar volgens mij is dat ook al geen goed teken.
    het blijft slopend dat wachten he

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.

Kiewie spannend, zou zomaar kunnen! ik hoop t voor jullie, lekker snel hihi.
    Dolfijntje lastig he? de symptomen van zwanger zijn lijken soms zo op dat van ongi.. hoop voor jullie dat t raak is!
    Kleintje ook super spannend! hoop ook voor jullie dat t raak is! moeilijk om symptomen te onderscheiden he...
    uiteraard hoop ik voor iedereen dat het raak is:)...

tja, buiten flinke eetlust en pijnlijke borsten niets.. wachten duurd lang...

13. 2kidsmum

2kidsmum Lid

17 nov 2011
    67
    0
    6
    Hier ook op het wachtbankje.....
    Zou rond 15 jan. eisprong gehad hebben dus nog een tijdje afwachten.
    Merk wel als je er heel erg mee bezig bent (zoals deze keer) dat je in ene vanalles en nog wat voelt, haha.
    Jammer dat je ze niet gewoon op bestelling kunt krijgen, zonder die 9 maanden wachttijd!

Succes allemaal met wachten ;)

14. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ja das idd jammer dat t niet kan, is wel beetje oneerlijk want de man is altijd vruchtbaar (als hij dat is) en de vrouw maar paar dagen, moet ook altijd zijn eigenlijk, hoef je niet zolang te wachten ;)

15. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    ik vind dat wachten ook verschrikkelijk. Bij alles wat ik voel denk ik zou het dan toch? Afgelopen maanden al 2 keer echt misselijk en toen ook licht positieve test, maar werd steeds onduidelijker en toen na paar dagen toch ongesteld. was echt een teleurstelling, dus probeer deze maand toch wat langer te wachten met testen, maar is enorm moeilijk...

16. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    ik had vorige x een licht positest 2x toe maar helaas toch ongi

17. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    #57 moppie1992, 21 jan 2012
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
    heey mensen
    ik ben nieuw hier en ik ben eind augustus 2011 gestopt met de pil bijna half jaar dus als het goed is heb ik vorige week mijn ei gehad ik hoop dat het deze keer raak ik ben het afwachten nu eigenlijk wel een beetje zat heb nu wel iedere x rommelige darmen en af en toe wat kramp onder in me buik maarja hopelijk is het niet me cyclus die aankondigt er aan te komen kan als het goed is 28 januari testen maar rond die tijd moet ik ook mijn cyclus weer krijgen dus afwachten

18. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Ja of anders iets waardoor je beter weet dat je vruchtbaar bent, nu moet je telkens zo'n test doen of mazzel hebben dat je het kan voelen.

Pfff ik kan ook echt niet wachten deze keer.

Juutje

19. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik lees hier veel spanning. Iedere maand dat afwachtend, spannend, maar ik vind het slopend.

Eerder schreef ik hier dat ik voor het eerst pijnlijke tepels had en dat ik continu 'iets' voelde in mijn BM... Ik was heel blij met de pijnlijke tepels :) Een nieuw symptoom kan altijd goed nieuws zijn ;) Maar het is verdwenen. het heeft een week aangehouden en nu is het sinds drie dagen weg.
    Ik heb gisterenmorgen ook een testje gedaan, drie dagen te vroeg. Het was negatief natuurlijk. Ik weet dat ik te vroeg getest heb, maar eigenlijk heeft dit me ook geholpen om terug met mijn twee voetjes op de grond te komen. De spanning of het nu raak zou zijn is nu wat verbroken. De stress is ook minder. Ik hoop nog altijd een beetje, maar heb er geen goede moed in. Ik denk dat ik hierdoor ook minder ontgoocheld zal zijn als ik maandag een testje doe en dit weer maar eens negatief is.
    Dat is dan toch een voordeel aan te vroeg testen, toch voor mij :cool:

20. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hey, ik lees het nu pas! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je nu? Geniet ervan...

Deel Deze Pagina