Pfff hebben jullie dat ook???!!! Ik wordt helemaal gek van het wachten tot ik mag gaan testen. Na mijn ei sprong een paar dagen steekjes gehad. Daarna is het even weg geweest en nu vanacht bijna niet kunnen slapen van de stekend in mijn baarmoeder. Ik begin nog ook misselijk te worden en heb. Gigantische stemmingswisseelingen haha. Gisteren bij het naar de wc gaan allemaal last van veel wit/gele afscheiding heel dik ( sorry voor de details) Normaal heb ik deze klachten nooit En ook mezelf anders voelen hmmm Hebben of hadden meer meiden hier last van? Xx
Ja Ik!!! Vannacht wakker gelegen, had het ontzettend koud, heb me dikker aangekleed dan de nachten ervoor. Werd idd ook misselijk wakker, en nu steeds lichte kramp onderin. Gister ook last van witte afscheiding. En ik mag pas rond valentijnsdag testen, en ik word letterlijk helemaal gek. Haha, je bent niet de enige.
Jaa en ik word ook helemaal gek en ik heb een reukvermogen niet normaal haha Jaaa en wat jij zegt allemaal steken en koud pfff Ik mag ook pas op valentijnsdag testen Ik heb. Die klachten nooit ze mogen me met de hamer slaan dat ik op 14 feb wakker wordt!!! Haha en die dagen duren zoooo langggg
Nou het is nu middag, ben kotsmisselijk en mn hoofd knalt uit elkaar. En constante kramp onderin. Zoooo nie grappig, ben benieuwd. Wel leuk dat we op dezelfde dag mogen testen, ik hou je op de hoogte!
Ik vind ook irritant: wachten tot je ei komt En als het dan al lukt is het weer wachten of 't blijft plakken, wachten of alles goed ontwikkeld, enz. Het is gewoon 1 groot wachtproces Ik probeer dus maar lekker andere dingen te doen, dan duurt t wachten niet zo lang. En ik moet zeggen momenteel lukt dat aardig
Wachten op je onderzoeken, wachten op je ei, wachten op je IUI, wachten op de uitslag of je een ovulatie heb gehad, wachten op uitslag zwangerschapstest, wachten op ongi.... We hebben het maar druk met het wachten
Het is allemaal wachten, wachten en wachten inderdaad! Als je ongi bent wachten tot je ongi over is Als je ongi over is wachten tot je ei Als je ei is geweest wachten tot je evt klachtjes krijgt Als je klachtjes krijgt wachten tot je kan testen En weet je, als je zwanger bent is het ook weer wachten.. wanneer je weer een week verder bent, wanneer de 1e echo, etc etc Succes met zo geduldig mogelijk zijn
ja...dat wachten...daarom heet het ook "in verWACHTing"... het is zwaar irritant als je zo graag een kindje wil (in ons geval een 2e nadat we op ons eerste kindje ruim 5 jaar hebben moeten WACHTEN...) en het verlangen naar een 2e is net zo groot!!!(nooit verwacht). ik heb vandaag of morgen mn eisprong en daarna is het ook weer WACHTEN...maar ik wacht gewoon tot ik ongi word (of liever niet!!!) en ga niet testen voor ik een paar dagen overtyijd ben. Ik ben heel regelmatig dus weet ook meteen wanneer ik overtijd ben! Enne...ik heb in al die jaren (en nu weer) wachten ook een ding geleerd: je lichaam geeft je allerlei symptomen die op zwangerschap lijken, ook wanneer je dan gewoon toch ongi wordt...maar ik hoop in jullie geval dat al die 'tekens' lekker zwangerschapstekens zijn! sterkte meiden met wachten...en ik duim ook voor jullie!